Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som gutt hr jeg fått knskje 3-4 besøk dglig på match.com. helt fair tenker jeg. nå skulle jeg eksperimentere og lagde en profil med jentenavn. uten bilde og tekst har jeg allerede fått 2mld og 20 besøk på en halv time.

virkelig...

er damer og jenter virkelig så intiativløse i forhold til menn. jeg har opplevd dette i real life også. nesten aldri tar jenter eller damer kontakt i dagliglivet, det gjør gutter og menn.

og min erfaring er at jenter avviser med høy sannsynlighet hvis menn på forhånd ikke har vist at de er noe å satse på.

Videoannonse
Annonse
Gjest Grasjur
Skrevet

Profil med jentenavn? :fnise: Mye å gjøre om dagen?

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

hehe. ble ferdig med case i går så jeg har fri til neste forelesning kl 13.00

Skrevet

En annen urettferdig generalisering ville være at guttene du nevner prøver seg på hvem og hva som helst, mens jentene bare tar initiativ hvis de virkelig er interesserte. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste jenter liker å bli "jaktet" på og forventer derfor i de aller fleste tilfeller at det er gutten/mannen som tar initiativ. Det er spillets regler, også på nettet.

Anonym poster: f406586a41dd4d006aea3b8362b42962

Skrevet

kvinner har kansje mindre tid til å spamme tilfeldige individer med besjeder? -kansje de sorterer i større grad før de tar kontakt? -jeg er forsovidt helt uten egen erfaring på feltet, men har jo en del venner som har profiler hist og hær...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...