Gå til innhold

sår 3 åring

kimmi

Anbefalte innlegg

vil bare skrive litt om vår nydelige 3 årings datter. hun er så flink på det meste, uten bleie siden 2 år og 3 måneder, prater og har sånn omsorg for andre. problemet hennes er at hun er så var, så sår. det at noen prater hardt får henne til å gå til rommet sitt, og gråte ned i hodeputen sin. hun vil bare hvile litt sier hun dersom vi spør hvorfor hun går.

dersom noen skulle slå en vits som hun ikke forstår eller noen tuller med henne og ler så skjer dette også.

hun blir også veldig veldig skuffet dersom ting ikke går som planlagt. men det er kanskje vanlig??? :-?

det er ikke noe som skjer daglig, men det skjer av og til, og jeg får så vondt av henne. hun har normal god selvtillitt og alt annet fungerer så bra. hun er bare full av følelser!!!! det skal sies at jeg kjenner meg veldig godt igjen, jeg er likedan selv også (selv om jeg selvsagt som voksen kan skjule det bedre...).

vet ikke helt hva vi skal gjøre/hvordan vi skal håndtere dette.... tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en fagbok, men finnes på de større bibliotekene.

Absolutt alle som har med barn å gjøre burde lese den.....

En perfekt barselgave :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kjøpe den jeg! takk for tipset. nå sover begge småttisene så rolig i sengene sine, og alt er vel. eneste meg med bekymringer her i huset på denne tiden av døgnet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da ikke bekymre deg sånn....?

Sunne flinke Kimmi, reflektert, klok og med omtanke for andre.

Sett deg ned i sofaen og ta deg en kopp te, nyt freden og tenk at du skal være fornøyd med tilværelsen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du dette intrykket av meg tex????? :kul:

nå ble jeg kjempeglad!!! :)

.... eller var det ironi???? ( :-( nei nå begynner jeg igjen...) :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du slutte og tulle Kimmi..... *streng stemme*

Ja, det er det inntrykket jeg har av deg, og siden det ikke er en hemmelighet at jeg tilbringer litegrann mer tid enn de fleste på her KG påberoper jeg meg retten til å si at jeg vet hva jeg prater om :wink:

Stoooor klem fra Tex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, ja det var bra det var sant da. jeg, og alle andre også, gjør vel så godt vi kan. nå har jeg satt i gang med toast til kvelds.... skal bare steke bittelittegrann så skal jeg kooose meg foran tvn. er gressenke i kveld, ser du.

takk for oppmuntrende ord på en kveld som denne.

god natt og så sees vi vel snart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...