Fru Kokosnøtt Skrevet 12. mars 2013 #1 Del Skrevet 12. mars 2013 Lurer litt på om noen vet hvor mye kcal det er i en kaffe latte når den er laget med melkepulver? Feks slike som man kjøper på Narvesen og Deli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 12. mars 2013 #2 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg ser for meg at du må spørre dem som jobber der. Eller finne ut hvor mye melkepulver det er i, og se på innholdsfortegnelsen til melkepulveret. Svart kaffe inneholder i praksis nesten ingen energi. Så er du bekymret for om du får i deg for mye mat så kan du kutte ut latte til fordel for espresso, americano eller vanlig svart kaffe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Kokosnøtt Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 12. mars 2013 Takk for svar. Ja, skjønner jo at det avhenger litt av hvilket melkepulver som blir brukt. Burde lære meg å drikke svart kaffe, men er så godt med litt melk i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 12. mars 2013 #4 Del Skrevet 12. mars 2013 Det lurer jeg også på, men jeg tror ikke det er få, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #5 Del Skrevet 12. mars 2013 Det er nok ikke all verden. 1 dl lettmelk inneholder rundt 40 kalorier, og det er vel ikke så mye som en desiliter melkepulver de bruker ? Anonym poster: 9a9856438cf7c9e4f6217a620c17e545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 12. mars 2013 #6 Del Skrevet 12. mars 2013 Hadde ikke brydd meg med det i det hele tatt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Kokosnøtt Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 13. mars 2013 Nei er kanskje ikke så mye melkepulver, men mistenker at melkepulveret kan være mye mer kaloririkt enn vanlig melk. Hade håpet det tilsvarte lettmelk, men tenker det kanskje tilsvarer helmelk (og frykter det tilsvarer helmelk mikset med sukker..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 13. mars 2013 #8 Del Skrevet 13. mars 2013 http://www.melk.no/meieribibliotek/meierileksikon/melk/langtidsholdbar-melk/faktaark/torrmelk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå