Gå til innhold

Informere om ønskelister

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan innformerer dere gjester osv, hva dere ønsker dere?

Skriver dere litt om det i innbydelsen?

Vi har skrevet noen ønskelister rundt, men ønsker oss også penger. Men hvordan innformere om det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer til å lage en hjemmeside med informasjon rundt bryllupet. (ikke blogg)

Der kommer vi til å linke inn ønskelister også.

Gjest lisha
Skrevet

vi sprer ønskene og kontonummer (vi også ønsker oss i hovedsak penger) til foreldrene våre, for vi regner med en del spør de om hva vi ønsker oss.

ellers sier vi det når vi får direkte spørsmål fra gjestene:)

orker ikke å lage blogg/ hjemmeside eller noe (blir sikkert bare irritert over at jeg ikke får det til slik jeg vil)

Skrevet

Vi lot hun som var toastmaster håndtere ønskelister. Og så skrev vi et morsomt vers bakerst i invitasjonen om som gikk ut på at de som var i tvil med gaver kunne ta en prat med henne.

Foreldre på begge kanter hadde hendene fulle med andre ting.

Men det er vel bare å bestemme seg for et system og følge det. Finnes sikkert like mange løsninger som bryllup.

Skrevet

Tror vi ender opp med noe hjemmesidegreier vi også for vi vil ikke sende det med invitasjonene i allefall.

Har registrert ønskelister på Glasmagasinet, Tilbords og Kitchn, men syntes i grunn nettløsningene til alle er for tungvinte og dårlige. Eneste fordelene er at det er liten sjanse for at man får for mye av hver ting og det er lett for gjestene å kunne gå i butikk å få opp listen der.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

P

Endret av Perle
Skrevet

Informerer mamma og svigerinna - er nok de som får flest spørsmål om ønsker.

Skrevet

Vi skrev det ikke noe sted og når folk spurte oss, så sa vi at vi ønsket oss tilskudd til bryllupsreise eller noe fra ønskelisten hos Glasmagasinet.

Jeg er nok en av dem som ikke synes noe om å ha ønskelisten som ett vedlegg til invitasjonen. Å gi gave er tradisjon og de fleste vil nok gi gave, helst noen brudeparet ønsker seg og, men det bør ikke være en "inngangsbillett".

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...