AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Hei! Jeg har de siste årene klippet håret mitt ganske kort, og nå savner jeg å ha langt hår. Jeg er alt for utålmodig til å spare til langt hår selv, for det tar jo så lang tid, og mens man sparer får man ofte så rar frisyre. Jeg ender som regel opp med hockeysveis hvis jeg får hår litt lenger ned i nakken, og det synes jeg ser fryktelig teit ut. Jeg ønsker meg hår til ca midt på overarmene. Håret mitt er veldig tynt og stritt, og når det blir langt sliter jeg med å få volum i det. Det er VELDIG flatt, og det virker ikke som om mousse og hårspray og sånt holder spesielt lenge. Så nå vurderer jeg extensions. Men dette har jeg aldri vært borti før, og aner ikke hvilken type jeg skal velge? Jeg vil gjerne ha noe som ser naturlig ut, samtidig som håret mitt ikke blir ødelagt i prosessen. Og som ikke ser heilt ræva ut mens mitt eget hår vokser (og det vokser egentlig ganske fort). Akkurat nå er det korteste håret mitt i nakken, på ca 2 cm, mens det er litt lenger på toppen av hodet. Luggen er ned til haken. Kan noen anbefale meg noe? Anonym poster: 608194f260b7309c85ddb27fc3acae77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå