Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 På lørdag er det 2 uker siden jeg kjøpte den, men den ligger der ennå. Pirogeren i fryseren... Jeg er på slankern, men har ikke falt for fristelsen å spise den opp. Jeg har rett og slett glemt at jeg har den... Spiste den ikke i helgen som var heller, og vet ikke om jeg kommer til å spise den på lørdag heller. Selv om jeg har lov å spise usundt på lørdagene... Jeg synest jeg er flink ;D Har jeg god viljestyrke?? Eller hadde alle klart dette? Nå skal jeg bli slank!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 Nei, ikke alle hadde klart det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. mars 2004 #3 Del Skrevet 25. mars 2004 du har jo ikke glemt den, da, du snakker jo om den nå Men fra spøk til alvor: du er flink, fortsett på dette viset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. mars 2004 #4 Del Skrevet 25. mars 2004 Du er flink dersom det er noe du må jobbe med å ikke gjøre! Jeg hadde ikke hatt problemer med å ikke spise den, men legg en sjokolade i skapet mitt og jeg hadde hatt seriøse problemer og igjen måttet innse at min viljestyrke på visse områder er aaaaaaaltfor svak!!! Du er flink som har viljestyrke til å stå imot! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 Da vil jeg si du har bra viljestyrke. Mangen kan ikke ha "godsaker" i huset for da spiser de det opp. Du er flink. Jeg kan ha godsaker i hus uten å spise, dersom jeg bestemmer meg for det. Men skal man slanke seg må en unne seg litt av og til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #6 Del Skrevet 25. mars 2004 Du har enten viljestyrke eller dårlig hukommelse..;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 25. mars 2004 #7 Del Skrevet 25. mars 2004 Du har viljestyrke og er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 25. mars 2004 #8 Del Skrevet 25. mars 2004 Syns du er flink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 25. mars 2004 #9 Del Skrevet 25. mars 2004 Du er sikkert veldig flink... men hva er poenget med å kjøpe piroger når du ikke har tenkt å spise de? Tror jeg skal på kiosken å kjøpe en pakke sigaretter og gå hjem å ikke røyke de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #10 Del Skrevet 25. mars 2004 Du er sikkert veldig flink... men hva er poenget med å kjøpe piroger når du ikke har tenkt å spise de? Tror jeg skal på kiosken å kjøpe en pakke sigaretter og gå hjem å ikke røyke de Heheh.. Nei, hensikten var jo å spise den. Jeg kjøpte den inn på en lørdag, men så ble det ikke til at jeg spiste den. Så kan jeg ikke spise den midt i uka....er på slanker`N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå