Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #1 Skrevet 24. mars 2004 På lørdag er det 2 uker siden jeg kjøpte den, men den ligger der ennå. Pirogeren i fryseren... Jeg er på slankern, men har ikke falt for fristelsen å spise den opp. Jeg har rett og slett glemt at jeg har den... Spiste den ikke i helgen som var heller, og vet ikke om jeg kommer til å spise den på lørdag heller. Selv om jeg har lov å spise usundt på lørdagene... Jeg synest jeg er flink ;D Har jeg god viljestyrke?? Eller hadde alle klart dette? Nå skal jeg bli slank!!!!!
Gjest Ethereal Skrevet 25. mars 2004 #3 Skrevet 25. mars 2004 du har jo ikke glemt den, da, du snakker jo om den nå Men fra spøk til alvor: du er flink, fortsett på dette viset!
aline Skrevet 25. mars 2004 #4 Skrevet 25. mars 2004 Du er flink dersom det er noe du må jobbe med å ikke gjøre! Jeg hadde ikke hatt problemer med å ikke spise den, men legg en sjokolade i skapet mitt og jeg hadde hatt seriøse problemer og igjen måttet innse at min viljestyrke på visse områder er aaaaaaaltfor svak!!! Du er flink som har viljestyrke til å stå imot! :-)
*Shira* Skrevet 25. mars 2004 #5 Skrevet 25. mars 2004 Da vil jeg si du har bra viljestyrke. Mangen kan ikke ha "godsaker" i huset for da spiser de det opp. Du er flink. Jeg kan ha godsaker i hus uten å spise, dersom jeg bestemmer meg for det. Men skal man slanke seg må en unne seg litt av og til da
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #6 Skrevet 25. mars 2004 Du har enten viljestyrke eller dårlig hukommelse..;P
Felicia Skrevet 25. mars 2004 #9 Skrevet 25. mars 2004 Du er sikkert veldig flink... men hva er poenget med å kjøpe piroger når du ikke har tenkt å spise de? Tror jeg skal på kiosken å kjøpe en pakke sigaretter og gå hjem å ikke røyke de
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #10 Skrevet 25. mars 2004 Du er sikkert veldig flink... men hva er poenget med å kjøpe piroger når du ikke har tenkt å spise de? Tror jeg skal på kiosken å kjøpe en pakke sigaretter og gå hjem å ikke røyke de Heheh.. Nei, hensikten var jo å spise den. Jeg kjøpte den inn på en lørdag, men så ble det ikke til at jeg spiste den. Så kan jeg ikke spise den midt i uka....er på slanker`N
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå