Gå til innhold

Hva synes dere om denne genseren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte meg denne genseren for et par dager siden, men er blitt litt usikker på om jeg vil beholde den. Synes den var veldig søt og sommerslig, og syntes jeg passet fargene og fasongen godt, er solbrun med mørkt hår og brune øyne. Er 18 forresten. Men på den andre siden syntes jeg kanskje mønsteret ble litt bestemoraktig? Er ikke så veldig vågal når det kommer til klær, greier ikke å bestemme meg om den er søt eller bare bestemoraktig??

http://bikbok.com/eu/Categories/Collection/Knitted/L-Knit%26Sweat/KF-Capri/p/7137016-900-White

Anonym poster: 3263385a97d0638bb6d497d08c0e7e73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig søt med hvit trang olabukse. ikke noe særlig smykker for dette mønsteret tar stor plass.

Skrevet

Utrolig søt!

Skrevet

Enig med wonders. Sikker på at den blir kjempefin med hvit bukse! Jeg hadde beholdt den. Den var jo kjempesøt :)

Skrevet

Jeg likte den godt :)

Ser for meg at den blir fin både med lyse og mørke jeans. Hvite jeans hadde blitt litt for mye hvitt for min del, men man kler jo forskjellige ting.

Skrevet

Kjempefin, og ikke bestemoraktig. :)

Skrevet

Fin. :) Sommerlig.

Skrevet

Den var søt. Kan bli veldig fin med et a-lined skirt som rekker deg til knærne også :D

Skrevet

Synes den var fin jeg. Er på samme alder som deg og hadde gjerne brukt den. Men ikke bruk den til hvite jeans - det er ikke pent.

Skrevet

Den var kjempefin.

Skrevet

Utrolig fin! Jeg ville brukt en mørk/lys jeans til også boots for å røffe opp antrekket litt, og med løst hår, WOW! Fikk lyst på den selv :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg har også tenkt først at den var "gammeldags".

Skrevet

Å, fikk lyst å kjøpe den selv! Den var kjempesøt, og ikke bestemoraktig etter min mening :) Jeg ville brukt den til mørke, stramme jeans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...