Gjest Blekansikt Skrevet 24. mars 2004 #1 Skrevet 24. mars 2004 Må bli brun raskt- til fredag- men har ikke tid til å ta sol. Må få farge på hele overkroppen da jeg skal ha singlett på. Skal være med i en reportasje der jeg bør ta meg ut og SELVSAGT klaffet det nøyaktig med århundrets rasering av ansiktet som følge av hyper-godte-kick med dertilhørende utbrudd av krater i ansiktet og blek, dvask hud. Hjelp, hjelp- jeg vil gjerne ta meg bra ut på den ene reportasjen jeg får delta i i livet mitt! Dere kommer sikkert til å lese om meg mange av dere ;-)
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #2 Skrevet 24. mars 2004 Gjør et søk på "selvbruningskrem" på denne siden og du vil få tonnevis av tips. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #3 Skrevet 25. mars 2004 Jeg ville gått til en hudpleier og fått sprayet på meg sånn vannbasert ,da blir du brun med en gang det varer i ca 10 dager.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #4 Skrevet 25. mars 2004 Jeg ville gått til en hudpleier og fått sprayet på meg sånn vannbasert ' date='da blir du brun med en gang det varer i ca 10 dager.[/quote'] Når jeg ikke rekker å ta sol så rekker jeg ihvertfall ikke det... vil bare ha en bra brunkrem jeg, er det ingen som kan anbefale en?
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #5 Skrevet 25. mars 2004 jeg liker piz buin's selvbruningsskum! (MID, ikke MAX) den blir heller ikke fet på huden, så funker nok bra på ditt ansikt. Lykke til med reportasjen;)
Gjest Cuddly Skrevet 25. mars 2004 #6 Skrevet 25. mars 2004 Det går jo superfort å bli brun hos hudpleieren, du blir jo ikke brun på en soltime...tar jo dageruker alt etter hudtype.
Gjest Tristessa Skrevet 25. mars 2004 #7 Skrevet 25. mars 2004 Lancomes selvbrunerspray til kroppen og geleen til ansiktet. Er lett å smøre på, tørker på no time og gir en troverdig gyllenbrun farge - ikke sånn "to uker i St. Tropez"-look.
Gjest Paff Skrevet 25. mars 2004 #8 Skrevet 25. mars 2004 Det tar 10 MINUTTER å få brundusj i salong. Koster 250 der jeg går i Bergen. Ville mye heller gjort det enn å plutselig skulle begynne med krem selv hjemme... særlig hvis dette er så viktig..
Nana Skrevet 26. mars 2004 #10 Skrevet 26. mars 2004 Det tar 10 MINUTTER å få brundusj i salong. Koster 250 der jeg går i Bergen. Ville mye heller gjort det enn å plutselig skulle begynne med krem selv hjemme... særlig hvis dette er så viktig.. Hvor i Bergen er det du går, Puff? Kunne tenke meg å prøve nemlig :-)
Gjest Paff Skrevet 26. mars 2004 #11 Skrevet 26. mars 2004 Jeg går hos Kjerstis hudpleie i Hollendergaten/Kong Oscarsgt (Like ved McDonalds nedenfor Fløyen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå