Gå til innhold

Brunkrem som ikke ødelegger huden og virker raskt?

Anbefalte innlegg

Gjest Blekansikt
Skrevet

Må bli brun raskt- til fredag- men har ikke tid til å ta sol. Må få farge på hele overkroppen da jeg skal ha singlett på. Skal være med i en reportasje der jeg bør ta meg ut og SELVSAGT klaffet det nøyaktig med århundrets rasering av ansiktet som følge av hyper-godte-kick med dertilhørende utbrudd av krater i ansiktet og blek, dvask hud.

Hjelp, hjelp- jeg vil gjerne ta meg bra ut på den ene reportasjen jeg får delta i i livet mitt! Dere kommer sikkert til å lese om meg mange av dere ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Gjør et søk på "selvbruningskrem" på denne siden og du vil få tonnevis av tips. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville gått til en hudpleier og fått sprayet på meg sånn vannbasert ,da blir du brun med en gang det varer i ca 10 dager.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg ville gått til en hudpleier og fått sprayet på meg sånn vannbasert ' date='da blir du brun med en gang det varer i ca 10 dager.[/quote']

Når jeg ikke rekker å ta sol så rekker jeg ihvertfall ikke det... vil bare ha en bra brunkrem jeg, er det ingen som kan anbefale en?

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg liker piz buin's selvbruningsskum! (MID, ikke MAX)

den blir heller ikke fet på huden, så funker nok bra på ditt ansikt.

Lykke til med reportasjen;)

Gjest Cuddly
Skrevet

Det går jo superfort å bli brun hos hudpleieren, du blir jo ikke brun på en soltime...tar jo dageruker alt etter hudtype.

Gjest Tristessa
Skrevet

Lancomes selvbrunerspray til kroppen og geleen til ansiktet. Er lett å smøre på, tørker på no time og gir en troverdig gyllenbrun farge - ikke sånn "to uker i St. Tropez"-look.

Skrevet

Det tar 10 MINUTTER å få brundusj i salong. Koster 250 der jeg går i Bergen. Ville mye heller gjort det enn å plutselig skulle begynne med krem selv hjemme... særlig hvis dette er så viktig..

Skrevet
Det tar 10 MINUTTER å få brundusj i salong. Koster 250 der jeg går i Bergen. Ville mye heller gjort det enn å plutselig skulle begynne med krem selv hjemme... særlig hvis dette er så viktig..

Hvor i Bergen er det du går, Puff? Kunne tenke meg å prøve nemlig :-)

Skrevet

Jeg går hos Kjerstis hudpleie i Hollendergaten/Kong Oscarsgt (Like ved McDonalds nedenfor Fløyen). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...