AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Okei, det har seg slik at kjæresten min har en hettegenser som har en liten historie bak seg som han selv har fortalt meg. Hettegenseren kjøpte han fordi jenta han drev på med før frøys på skolen, så hun fikk låne den. Men hun ville ikke gi den tilbake så han måtte tvinge henne. Denne jenta har han også vært utro med meg mot. Klinet med henne for en stund tilbake. De har ikke kontakt lenger nå. men alikevel beholder han dette hettegenseren. Jeg har sagt at jeg vil han skal kvitte seg med den, eneste som poppa opp i hodet mitt før da var jo hu jenta. Og jeg hatet at han brukte den, det fortalte jeg han også. Vi endte opp med å krangle om det noen ganger, han sa genseren var så fin og dyr og han hadde ingen andre(noe som er sant,han har kanskje 4gensere) og hadde ikke råd til å kaste den. Jeg har mast om det i 3 mnd, han har ikke brukt den på en stund, før idag.. Så han hadde lagt klærene frem når vi dusja. Jeg kommenterte ingenting fordi jeg orket rett og slett ikke å krangle noe om det idag.haha.. Så sa han bare "Kjøpe ny hettegenser idag da". Siden jeg får penger idag og har sagt jeg kan kjøpe en ny genser om han kaster den. Han gikk ut av badet når han skulle ta den på seg, og kom tilbake på badet med ytterjakka på, så jeg så ikke genseren. haha. Han sa til seg selv:"Åh, er så kald".. Litt søtt at han prøver å gjemme seg da...Lata som jeg ikke merket noenting.. Så spørsmålet er så enkelt som Er det teit av meg å be han kaste hettegenseren? Det brydde meg jo mye før rett etter "utroskandelen", men tenker jo ikke noe særlig over det lenger. Hva syns du? Anonym poster: e119d24a6cc5007d8551427bac72ac38
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Ville heller ha "kasta" han jeg.... han har faktisk gått bak ryggen din og vært utro.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Det er en genser! Dersom den var dyr er det sikkert en genser i ålreit kvalitet også. Og som jeg forstår det er dette en genser HAN har kjøpt, og ikke en han har fått. Du klarer å være sammen men en fyr som har vært utro mot deg, men ikke genseren hans? Anonym poster: 786350a0ab8652b49d5b5b193e3df5be 4
Gjest Skrevet 12. mars 2013 #4 Skrevet 12. mars 2013 Det er en genser! Dersom den var dyr er det sikkert en genser i ålreit kvalitet også. Og som jeg forstår det er dette en genser HAN har kjøpt, og ikke en han har fått. Du klarer å være sammen men en fyr som har vært utro mot deg, men ikke genseren hans? Anonym poster: 786350a0ab8652b49d5b5b193e3df5be Enig! TS: Du bruker genseren for å overføre negative følelser som du har for kjæresten din over på genseren. Det løser ingen problemer å kaste den. Det kommer fortsatt til å plage deg at han var utro. Gå videre, og finn deg en som ikke er utro med eksen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #5 Skrevet 12. mars 2013 Han har fått meg til å kaste truser og klær fordi om jeg hadde vært med gutter i de klæra hadde det vært ekkelt... Anonym poster: e119d24a6cc5007d8551427bac72ac38
Gjest Skrevet 12. mars 2013 #6 Skrevet 12. mars 2013 Ærlig talt! Det høres ikke ut som om dere er modne nok til å ha sex en gang! Er dere ferdige med ungdomsskolen? Hvor gamle er dere? 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #8 Skrevet 12. mars 2013 Han har fått meg til å kaste truser og klær fordi om jeg hadde vært med gutter i de klæra hadde det vært ekkelt... Anonym poster: e119d24a6cc5007d8551427bac72ac38 Men da er det jo ikke genseren som er problemet, men fyren? Anonym poster: 786350a0ab8652b49d5b5b193e3df5be 1
Gjest Skrevet 12. mars 2013 #9 Skrevet 12. mars 2013 Han bør forklares hvordan en vaskemaskin virker. Men det høres ikke ut som om dere har et sundt og stabilt forhold. Vil du virkelig ha all denne turbulensen og usikkerheten? Det finnes andre gutter der ute som ikke er usikre, utro drittsekker. 3
Wonders Skrevet 12. mars 2013 #10 Skrevet 12. mars 2013 er du ikke helt emosjonellt ferdig så er det ikke lett å kvitte seg med alt.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #11 Skrevet 12. mars 2013 Det høres jo helt tullete ut - problemet her er ikke klærne, men mangel på tillit og respekt. Han har vært utro, tror du virkelig det blir så mye bedre om du hiver en genser..? Jeg bor i samme leilighet som eksen og jeg leide, jeg har møbler (til og med seng), kjøkkenutstyr, bøker, smykker osv som vi enten kjøpte sammen eller jeg fikk i gave. Han jeg er sammen med nå har også masse fra tidligere forhold (til og med barn ). Tenk om man skulle begynt helt på scratch med alt når man gikk ut av et forhold eller inn i et nytt - det ville vært både dyrt og upraktisk. I tillegg tror jeg man bare mater sin egen eller den andres usikkerhet med sånt. Anonym poster: 90a49d093cabc1cf69c314193aac3db8 4
Sign Skrevet 12. mars 2013 #12 Skrevet 12. mars 2013 (endret) Han har fått meg til å kaste truser og klær fordi om jeg hadde vært med gutter i de klæra hadde det vært ekkelt... Anonym poster: e119d24a6cc5007d8551427bac72ac38 Men i alle dager, er det mulig? Det høres utrolig barnslig og lite modent ut. Hva med huden din da? Den har vel andre gutter vært borti? Og håret ditt? Andre gutter har vel strøket deg over håret, skal du kvitte deg med det også? Nei, voks opp. Behold klæene dine og la han beholde hettegenseren. Som andre har sagt, det er ikke genseren som er problemet. Endret 12. mars 2013 av Sign 1
Purple Basil Skrevet 12. mars 2013 #13 Skrevet 12. mars 2013 Er vel utroskapen som bør være problemet her...? 3
Gjest bevares Skrevet 12. mars 2013 #14 Skrevet 12. mars 2013 Er enig med alle som sier at det er mannen eller rettere sagt gutten som er problemet her, ikke genseren. Gutten har vært utro, det hadde vært nok til å avslutte forholdet for meg.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #15 Skrevet 12. mars 2013 Det høres jo helt tullete ut - problemet her er ikke klærne, men mangel på tillit og respekt. Han har vært utro, tror du virkelig det blir så mye bedre om du hiver en genser..? Jeg bor i samme leilighet som eksen og jeg leide, jeg har møbler (til og med seng), kjøkkenutstyr, bøker, smykker osv som vi enten kjøpte sammen eller jeg fikk i gave. Han jeg er sammen med nå har også masse fra tidligere forhold (til og med barn ). Tenk om man skulle begynt helt på scratch med alt når man gikk ut av et forhold eller inn i et nytt - det ville vært både dyrt og upraktisk. I tillegg tror jeg man bare mater sin egen eller den andres usikkerhet med sånt. Anonym poster: 90a49d093cabc1cf69c314193aac3db8 Og skal man dra det skikkelig langt bør man ikke bli sammen i det hele tatt, for mest sannsynlig deler man det meste med eksen. Jeg har lært mye av ekser og forholdet med dem. Mest sannsynlig ville jeg vært helt annerledes om jeg ikke hadde vært sammen med dem. Så de har jo påvirket meg. Så altså, vi lever våre liv og blir formet av dem på alle mulige måter, og har med oss bagasje både i form av gensere, kjøkkenutstyr, møbler og minner. Anonym poster: 786350a0ab8652b49d5b5b193e3df5be
Miller Skrevet 12. mars 2013 #16 Skrevet 12. mars 2013 Jeg synes ikke du er teit, ville nok gjort det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå