AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Saken er at nå har jeg blitt kjent med en jente over ett år. Vi har det veldig bra sammen med hverandre når vi er sammen. Og inn til det siste har vi også hatt en del sex sammen og. Nå har det gått ett år og vi har hatt det bra på alle måter. Det som har skjedd er i mellomtiden så har hun en god venn som hun har begynt å snakke med. Hun hjelper han med både det økonmisk osv. Vedkommende er kommet til norge og ha måtte ha hjelp både på den ene og andre måten. Hun sier at dette er bare godt vennskap og at det blir ikke noe mer enn det. Ok, den skal jeg kjøpe, men i kveld så er jeg på besøk hos henne og hørte jeg de snakket sammen på tlf. Når samtalen begynte det å komme "Jeg er glad i deg også..". Det var som slo ned i holdet mitt med brak at dette er ikke noe som kan ha utviklet seg evt til noe mer. Hva skal jeg gjøre? Er dette et tegn på at det har begynt å utvikle seg et forhold mellom de to og at jeg er i ferd med å tape terreng ovenfor henne? Betyr dette at jeg er i ferd med å bli dumpet til fordel for han? Hva i hellsikke skal jeg gjøre? Jeg føler som at jeg har fått et kraftig balltre i hodet og jeg føler meg totalt forvirret. For likevell så sier hun at jeg er en god mann, kliner(kysser/tar på meg) osv. Hun har tre barn og de har jeg fått inntrykk av at de liker meg. Skulle en tro at sånne ting hadde blitt lagt vekt på når hun ville være sammen med henne. Hun er god på bunn og har mange gode ting som jeg verdsetter. Hun er akkurat slik som at en jente skal skal være og har det som jeg har på jakt etter. Dama er bare verdens beste. Hva i helsikke skal jeg gjøre? Jeg er rett og slett i tvil?Trenger hjelp. Anonym poster: 2b28c58ed0e97bf21f88edaecbb3c75d
Nettinettet Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Hm.. her tenker jeg litt at etter ett år, bør man være sikker på hvor man har hverandre. Det å si at du er en god mann er jo fint, men har hun sagt at du er en fantastisk mann og at hun er glad for at du er i livet hennes? Har hun fortalt deg noen gang at hun er forelsket i deg? Hvordan er dere sammen overfor ungene hennes? Hvor mye tar hun på deg når andre er i nærheten? Ute? Føler du selv at hun er forelsket i deg, eller føler du kanskje at noe mangler? Send meg gjerne en PM hvis du ikke vil utlevere så mye her inne.
Gjest .-L-. Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 (endret) Hm.. her tenker jeg litt at etter ett år, bør man være sikker på hvor man har hverandre. Det å si at du er en god mann er jo fint, men har hun sagt at du er en fantastisk mann og at hun er glad for at du er i livet hennes? Har hun fortalt deg noen gang at hun er forelsket i deg? Hvordan er dere sammen overfor ungene hennes? Hvor mye tar hun på deg når andre er i nærheten? Ute? Føler du selv at hun er forelsket i deg, eller føler du kanskje at noe mangler? Send meg gjerne en PM hvis du ikke vil utlevere så mye her inne. Det er ikke alle som er like flinke til å utrykke seg Netti. Selv om hun ikke har sagt akuratt de tingene kan hun ha uttrykt det på en annen måte. Vet ikke jeg ts, ville tatt det opp med henne. At du ikke er helt komfortabel med at de har et så nært forhold. Ta det opp på en fin måte. Endret 14. mars 2013 av .-L-. 1
Nettinettet Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 Det er ikke alle som er like flinke til å utrykke seg Netti. Selv om hun ikke har sagt akuratt de tingene kan hun ha uttrykt det på en annen måte. Ja jeg mener selvfølgelig ikke at hun må ha sagt akkurat de tingene, det handler mer om følelsen han sitter med og den er jo ikke god når han tviler. Vi kan vise kjærlighet på mange måter, via handling eller intimitet, eller ved å gjøre tjenester for den man er gla i. Når hun sier at han er en god mann, så sier det ingenting om hennes følelser for han, og det er lurt å tenke på tenker jeg. Det som skiller et godt og solid forhold fra andre forhold er jo nettopp det at man vet hvor man har hverandre. Jeg stiller derfor spørsmål direkte til han som han kan tenke over og kjenne på for å bli mer bevisst på hva han føler, det er jo det viktigste uansett. Og så må han som du sier snakke med henne hvis han føler at han ikke vet hvor han har henne. Uten kommunikasjon, intet bra forhold er min tro.
gladjenten74 Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har kamerater som jeg sier "Glad i deg" til, på samme måten som jeg sier det til venninner. Men hvis jeg er i en relasjon, betyr "Glad i deg" noe annet, og da skal jeg være trygg på følelsene mine før jeg kommer dit. Poenget mitt er at du må se på deres relasjon. Relasjonen til andre er i denne sammenheng litt uvesentlig, syns jeg. Basert på det du har skrevet, er jeg ikke sikker på om dere virkelig er et par i hennes øyne. Hva gjør dere sammen? Hvordan kommuniserer du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå