Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Female
Skrevet

I all hovedsak er dette rettet mot menn gjerne type 35 +.

Jeg stusser litt over enkelte menn på kontoret, og lurer på hvorfor de oppfører seg som de gjør.

Eksempel 1:

Mann, ca 40. Har en mellomleder stilling. Han er ikke min leder, men vi har en del med hverandre å gjøre. Han er stort sett trivelig. Type som kan spøke, men samtidig autoritær. Ene dagen jeg stod ved kaffestasjonen kom han forbi, hilste på og samtidig "kløp" meg lett i nakken! Et vennskapelig klapp på ryggen er helt ok, men nakken?

Eksempel 2:

Mann, nesten 40. Har tilsvarende stilling som meg, og vi jobber tett sammen. Hver gang han skal vise noe på pcen, klarer han alltid å sette foten eller armen sin inntil meg. Sist det var almennemøte på jobb, og vi satt ved siden av hverandre, klarte n til og med å sette foten sin inntil meg selv om jeg satt med bein og armer i kors. Han er riktig nok av typen som er bred bygget, men likevel.

Har flere slike eksempler opp igjennom årene. Er selv i tidlig 30 årene og vi er alle gift med barn. Er nok selv en type som ikke lar meg plukke på nesen, og lurer på om oppførselen dems er for å demonstrere sin "dominans". Hva er poenget? Jeg blir rett og slett litt satt ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må demonstrere makt. Patetisk!

• Liker 1
Gjest Trappetroll
Skrevet

Jeg jobber på en ekstremt mannsdominert arbeidsplass. Jeg får ofte "klyp i nakken", klapp på ryggen eller til og med en klem. Fleste av disse er også gifte og har barn. Vi ser ikke på det som noe annet enn vennskapelig. Men så har vi et veldig godt miljø :)

Skrevet

Hvorfor ikke bare si rett ut at du ikke liker å bli tatt på fordi du foretrekker å ha intimsonen din for deg selv?

Det er bare å legge merke til at inne på et venteværelse vil alle finne seg en stol som ikke står tett inntil en annens. Blir rommet fylt med mennesker må de siste ta til takke med en stol der intimsonen blir "forstyrret". Det samme gjelder på en buss, på trikkeholdeplassen osv.

Her er en gammel tråd fra Kg:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=240850

Skrevet

Klyp i nakken?

Da hadde de fått en albue i hofta momentant av meg. :fnise: Som forsøk på å måke de vekk med vilje på en rask og morsom måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...