AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Det er 1 mnd til 1. rettsmøte. Jeg krever daglig omsorg pga mange ting som barnet ble utsatt for(snakker om psykisk og fysisk vold) I dag hentet jeg ham på skolen og han begynte å gråte og ville jo til pappaen pga jeg er slem!Og så sa han at han også føler seg slem. Jeg akjønte med en gang at noe var galt.Plutselig begynte han å snakke om at pappa vil at vi skal bo sammen igjen så får han slippe å flytte frem og tilbake,at han var aldri på ferie med pappa pga jeg nektet å skrive under passet(bare tull),at jeg er dum og at han gikk uten melk og mat i flere dager mens han var baby,at han skal aldri mer fortelle hvis pappa er sint og lugger-klyper pga jeg ringer med en gang og kjefter sånn at pappa blir kjempe lei seg og kaster opp!Jeg satt der sjokkert og visste ikke hva skal jeg si.Prøvde å forklare ting på en ,,barnevennlig,, måte og sa at han skal ikke tenke på sånne ting og det er noe som mamma og pappa skal snakke om.Faren har også kjøpt en haug med leker og lovet ham mye mer. Han gråt sikkert 1 time og sovnet i sengen min. Jeg vet ikke hva skal jeg si og hvordan skal jeg oppføre meg.Utrolig dårlig gjort å manipulere med ungen på den måten. Anonym poster: edab0d941f5e8337b67fd288330a94c4
Kontormus Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 (endret) Hmm, ingen kommentarer til dette. Rart. Hvor gammel er sønnen din? 4? Ser at du hentet ham på skjolen, da er han nok litt eldre. Endret 12. mars 2013 av Kontormus
Gjest regine Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Er det en sakkyndig involvert, som du/din advokat mener er bra? I såfall så må du snakke med vedkommende. Uansett bør du ta dette med advokaten din vedk har sikkert bedre råd enn vi her inne. Vet ikke hvor godt forhold du har til læreren, men kanskje det også er en person du kan snakke litt med? Vil kunne si noe om hvordan barnet har det i hverdagen og om han evt. sier ting om hjemmesituasjonen der. Føler med deg - dette er fryktelig vanskelig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå