Memena Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Hei Jeg har en GHD-rettetang,- gold styler. Er det noen som vet hva slags temperatur den er innstilt på, siden det ikke går å regulere dette selv? Jeg har en del andre rettetenger der man kan regulere varmen selv, men det går ikke med denne, så jeg lurer på om noen vet? Klarer ikke finne brosjyren som fulgte med da jeg kjøpte den i tilfellet det skulle stå der. Blir glad om noen kan hjelpe meg
kills Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Jeg tror det er 230 grader.. Ikke helt sikker men skal være over 200 grader hvertfall
Memena Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2013 Jeg tror det er 230 grader.. Ikke helt sikker men skal være over 200 grader hvertfall Tusen takk for svar Jeg har brukt å ha en annen slettetang jeg har på 190 grader og synes jeg må jobbe så mye med det selv om jeg har tynt hår, så satte jeg den til 200 og så gikk det så mye fortere. Derfor jeg lurte på hva GHD'en min har, for jeg synes den sliter så på håret mitt. Tusen takk nok en gang!
Lykkelitenen Skrevet 11. mars 2013 #4 Skrevet 11. mars 2013 GHD ligger på ca 180 grader, så den er snillere mot håret enn mange andre. Men kan det være platene dine som er slitt? Det hender rettejern har ødelagte plater og det sliter på håret.
Memena Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2013 GHD ligger på ca 180 grader, så den er snillere mot håret enn mange andre. Men kan det være platene dine som er slitt? Det hender rettejern har ødelagte plater og det sliter på håret. Hei Tusen takk for svar til deg også! Ja, det er godt mulig de er litt slitt. Jeg har på en måte alltid synes at den GHD-tanga "lugger" litt i håret mitt, at den liksom ikke glir så lett igjennom når jeg sletter det, pluss at jeg må klemme veldig hardt på den for at platene skal gå helt sammen. Det er godt mulig at denne "lugginga" gjør at jeg føler den sliter mer.
Lykkelitenen Skrevet 12. mars 2013 #6 Skrevet 12. mars 2013 Om den har lugget fra dag 1 kan det godt være den har feilproduksjon i platene sine. Du kan jo stikke innom en frisør og be dem teste den for deg? Mine rettejern har stort sett begynt å lukke etter ca 2 års bruk, da vet jeg det er på tide å se seg om etter en ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå