Gå til innhold

Disse buksene: kule eller grusomme?

87 stemmer

1. 1. Hva syns du om buksa?

• Helt grusom! Aldri, aldri kjøp den
      13
    • Ikke helt min stil, men kjør på
      41
    • Kjempe fin/kul
      33

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var inne på HM i dag, på jakt etter noen bukser som var litt mer spennende enn mine vanlige, kjedelige mørkeblå jeans. Og fant disse http://www.hm.com/no...article=06637-E . De satt som et skudd og var på salg. (Kostet ca 150kr ). Men nå lurer jeg på hva dere syns. Noe dere kunne gått med? Hva hadde dere tenkt hvis dere så noen gå med de?

Hvis noen trenger mer infno så er jeg 17, høy, blond og går kledd ganske..."vanlig", sånn som de fleste andre. Ikke kjedelig, men ikke så mye crazy klesplagg til vanlig.

Takk på forhånd, blir spennende å se om den blir totalt slakta :fnise:

Anonym poster: 506a9dd8e930fea1c011de387bb02a4f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke noe om den, men folk må få kle seg som de vil :)

Anonym poster: 7d65b0736fefe6873b75dcadf9474799

Skrevet

Syns den var stilig, om ikke resten av antrekket er like "crazy". :)

• Liker 2
Skrevet

Liker ikke. Syns bukser er finest når de er ensfarga, så kan man heller ha en mer spennende overdel.

• Liker 1
Gjest O___o
Skrevet

Kjør på. :danse:

Bare ikke løp i de. Kan sikkert utløse epileptiske anfall :laugh:

• Liker 11
Skrevet

Kjør på. :danse:

Bare ikke løp i de. Kan sikkert utløse epileptiske anfall :laugh:

Haha, jeg lo godt nå. Skal passe på å ikke løpe xD

Skrevet

Liker! ;) Hadde kjøpt selv om de hadde hatt i min størrelse. Kunnebrukt den med farger og, jeg.

Skrevet

Du er ei ung jente i din beste alder :Nikke: hvis dette er buksen du har lyst å gå i, kjør på :skya:

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes de var tøffe! Litt sånn psykedeliske. Så lenge resten av antrekket passer til, kommer det til å se kult ut :)

• Liker 1
Skrevet

Stemte på alternativ 2, jeg. Likte alle fargene unntatt den du linket til og sebra, men det blir jo smak og behag. Ville ikke tenkt noe spesielt om noen som gikk med den buksa - det kommer liksom mer an på hva den kombineres med, og om det er en flatterende passform for bæreren, for min del. Skinnyjeans er ikke flatterende til min kropp, men hadde passformen vært en annen kunne jeg fint gått med buksa (helst ikke "sebra" eller "sort/hvit", da :fnise: ).

Skrevet

Den du linket til vil jeg også ha.

Skrevet

Dersom du velger en litt nøytral topp/overdel til den, så kan den sikket være kul. For min del, unngår jeg slike bukser med mønstre på da det svært ofte kan bli litt for mye om du kombinerer det med for mye accessories og diverse.

Skrevet

Den buksa der kunne jeg sikkert ha gått med selv, om jeg var modig. Den var kul nok. Øyet måtte bare venne seg til den først. ;)

Skrevet

Jeg er litt usikker. Synes bukser med mønster kan være kult, men fikk litt vondt i hodet av dem du linket til :klo:

Skrevet

Så lenge du har kropp til det (og med det mener jeg at de eneste som kler disse buksene er modellene :fnise: )

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du har kropp til det (og med det mener jeg at de eneste som kler disse buksene er modellene :fnise: )

Jeg håper det :P Jeg er høy og tynn med lange ben, men selvfølgelig, ingen modell xD Nå er de ihvertfall kjøpt, så får vi se hvordan det blir ;)

Skrevet

Du blir sikkert kjempefin :) Ikke hør på oss gamle damer!

Skrevet

Vet nesten ikke hva jeg skal stemme på. Liker bukser med mønster veldig godt selv, og vurderer å kjøpe en. Men synes fargene var litt for mye, blir nesten svimmel av å se på den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...