Marsipan Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Har lyst til å begynne å bruke Instagram, men har ikke veldig god lagringsplass på den "gamle" mobilen min. Går det an å laste app'en ned på pc og redigere/legge ut bilder derfra? Altså laste bildene fra pc'en inn i Instagram? Eller er hele poenget å ta bilder med mobilen og legge dem rett ut? Er ikke helt stødig når det kommer til sånne datatekniske saker Håper noen kan forklare, gjerne med teskje!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Poenget er å ta bilder med mobilen og legge ut. Anonym poster: 00a23d5feadb1c53cf6ac6ba8d0577cb
Marsipan Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2013 Poenget er å ta bilder med mobilen og legge ut. Anonym poster: 00a23d5feadb1c53cf6ac6ba8d0577cb Ja, jeg ser den, problemet er som sagt at jeg rett og slett ikke har plass til appen på mobilen og derfor må innom pc'en. TMB: Problemet mitt er ikke at jeg ikke kan bruke Google, men at jeg ikke har kunnskap nok til å sile ut den informasjonen jeg trenger blant det som kommer opp. Innlegget ditt var antakelig ment å være nedverdigende, eller i beste fall "morsomt", men det sier mer om deg enn om meg at du bruker tid på det der framfor å komme med noe konstruktivt i forhold til det jeg spør om. 1
Neket Skrevet 12. mars 2013 #5 Skrevet 12. mars 2013 Google sier nei Du får evt rydde plass på mobilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå