Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant endelig et par boots jeg kunne bruke og kjøpte ett par i lys brunt og ett par i sort av disse. Sliter litt med å finne brede (og helst litt fine..) sko og støvletter.

Vel hjemme ser jeg at de har skinntrukne hæler, det er jo pent, men slites fort.

Det verste er bilkjøring, da blir hælene fort stygge:(. Synes jeg en gang har hørt om en form for trekk eller beskyttelse man kunne bruke når en kjører bil. Vet noen noe om dette?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fant endelig et par boots jeg kunne bruke og kjøpte ett par i lys brunt og ett par i sort av disse. Sliter litt med å finne brede (og helst litt fine..) sko og støvletter.

Vel hjemme ser jeg at de har skinntrukne hæler, det er jo pent, men slites fort.

Det verste er bilkjøring, da blir hælene fort stygge:(. Synes jeg en gang har hørt om en form for trekk eller beskyttelse man kunne bruke når en kjører bil. Vet noen noe om dette?

Kanskje ikke mye til hjelp, men hva med å ha kjøresko i bilen?

Anonym poster: 344660039c4046b14ba62458d73c6783

AnonymBruker
Skrevet

kjøresko er eneste alternativ, kjøpte noe trekk på eurosko, men det skled fort av osv.

Anonym poster: d721f6a8894453b3d02fe395129ed9fe

Gjest Badabing
Skrevet

Nå kommer det jo litt an på hvor mye du vil legge i dem, men jeg har i alle fall lagt på ekstra/ny såle hos skomaker på noen av støvlettene mine. Stort sett de dyre, men også et par som ikke var dyre, men som jeg var veldig glad i. Koster ca 350 kroner.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

nilson shoes har det

Anonym poster: 4a8e1e029640d4021f2196638cc6d8bc

Anonym poster: 4a8e1e029640d4021f2196638cc6d8bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...