Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Synes den var veldig fin :) På sommeren hadde jeg ikke reagert nevneverdig om jeg så deg i den på Rema 1000, bare at den var fin. Men på vinteren hadde jeg nok tenkt at du skulle på fest/ i selskap. Go for it. Tror faktisk jeg skal kjøpe den også, takk fot tips!

• Liker 1
Skrevet

Ganske søt :) Hadde ikke reagert med å se noen gå rundt på den om våren eller sommeren.

Skrevet

Den var søt! Vet ikke om den er for fin til hverdags, det var ikke en typisk festkjole heller!

Skrevet

Så bra :D Da må jeg nesten kjøpe den. Om jeg bruker den så blir det om våren sommeren ja :)

Skrevet

Jeg syntes ikke den var så veldig fin. Liker ikke kjoler som er lang bak og kort foran.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg hadde gladelig sprayet rundt i den på rema. Om man synes at den er litt for penkjoleaktig kan man jo bare style ned med f.eks dongerijakke og litt røffe sko/ støveletter.

Edit: autocorrecten slo til igjen! Det skulle stå sprade - ikke spraye ( synes den var litt for fin til å ha på seg når man tagger på rema.. ;) )

Endret av absinthia
  • Liker 8
Skrevet

Er ikke så begeistret for kjoler med veldig forskjellig lengde foran og bak.

Ellers syns jeg det ser ut som den kan passe til både hverdags og på fest, det kommer an på stylingen.

• Liker 1
Skrevet

Søt kjole, sånn typisk sommerkjole vil jeg si:)

Gjest DevilAngel
Skrevet (endret)

Den var kjempe SØT!!! Om sommeren er den perfekt som hverdagskjole! omg, so cute. Du burde kjøpe den :bond: Jeg bare elsker de kjolene som er lang bak og kort forran, har en selv. Elsker den <3

Endret av DevilAngel
Skrevet

Superfin, spesielt til noen litt høye heler og sommerbrun hud. Go for it :)

Skrevet

Fin kjole, men synes de kunne spandert på seg noen centimeter ekstra med underskjørt der, da.

Hva jeg ville tenkt om jeg møtte deg på rema1000 avhenger helt av hvor langt dette underskjørtet blir på deg. I verste fall ville jeg tenkt stygg/fin (alt ettersom) truse :fnise:

Skrevet

Den er søt, men jeg liker ikke når underkjolen ikke følger kjolen! Samt sømmen i midjen og at den er lengre bak enn foran appelerer ikke til meg. Så jeg hadde sikkert ikke tenkt noe som helst om jeg så deg i den på Rema 1000 :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns den var veldig fin. Er vel en kjle jeg har villet tatt på meg om jeg skulle gå i byen, på besøk,hagefest osv. (om det var varmt)

Litt for fin til meg å dasse hjemme i, og ikke typisk remakjole formeg

Anonym poster: 0e69e543cc1298fe1f333e9d33df40b4

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg syntes ikke den var så veldig fin. Liker ikke kjoler som er lang bak og kort foran.

Ikke jeg heller.

Men sånn bortsett fra det loffer jeg rundt i lignende kjoler hele sommeren. Tar på høye sko og fikser håret til pent, og tar lave sandaler og enkelt hår til hverdags,

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hei : )

Lurer bare på hva dere syns om denne kjolen. Selv syns jeg den er fin.

Men kanskje litt for fin til hverdags?

Hadde du tenkt noe om du så noen i den kjolen på typ rema 1000?

Hva syns dere?

http://nelly.com/se/...ress-211862-13/

Syns den var fin og passer fint til hverdags på en varm sommerdag. Men ikke helt min stil når kjolen er mye lengre bak enn foran. Men nå er det jo du som skal ha den, så kjør på.
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Jeg liker sånne kjoler som er lengre bak, men likte ikke mønsteret.

Men jeg ville kjøpt den om den hadde en annen farge/mønster. Som noen andre skrev så kan du jo bare style den litt ned :)

Skrevet

Stilen var forøvrig pen, men for store blomstertrykk kler de færreste, synes jeg.

Skrevet

Den er ikke for fin til hverdags om sommeren, men jeg synes heller ikke det er fint med hale på mennesker.

Skrevet

den er lett og fin. Deilige farger. Åhhh sommer sommer sommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...