Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

møtte en mann for to år siden, vi var i et kanskje litt turbulent forhold, pga at han ikke var ferdig med ei han hadde et forhold til før , han hadde mye følelser for henne fortsatt og det ble slutt mellom dem, men de holdt visst kontakten og følelsene utviklet seg. Det ble slutt mellom oss for en måned siden fordi han ville tilbake til henne. Mellom dem er det mye følelser og lidenskap, uten tvil, de har mye temperament og krangler derfor endel. Nå er det slutt igjen der, han sender meldinger og ringer, vil tilbake til meg, sannheten er at jeg elsker denne mannen, vil egentlig ha han tilbake. Jeg trenger ikke høre jeg burde kutte ham ut, det rådet hadde jeg nok gitt hvis dette gjaldt ei venninne..jeg trenger altså råd om hvordan jeg kan "spille" korta mine rett for å få han tilbake. Han må "jobbe" litt før jeg evt tar han tilbake. Hjelp meg noen, hva gjør jeg eller hvordan gjør jeg det?

Anonym poster: 273d03f133feedfc1aef95ab9e8d4bea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at han ikke holder på med begge samtidig? Og vil du egentlig ha et sånt liv?

Anonym poster: 015f67e07e2e782f37913ee322967398

• Liker 1
Skrevet

Ikke ta ham tilbake tvert, la han jobbe litt for deg. Og sørg for at han ikke driver med hun andre samtidig, da bør du for din egen del holde deg unna.

Jeg vet det er vanskelig å holde seg unna når du er så glad i ham, og han vil tilbake, men sørg for at han mener det og ikke gjør det samme mot deg en gang til, om de plutselig vil prøve igjen...

AnonymBruker
Skrevet

Han holdt nok på med oss begge i begynnelsen, det ble oppdaget og hun gjorde slutt med han da, mye krangling og styr mellom dem da, feilen jeg gjorde, var å fortsette med han, klart en mister respekten for et menneske som ikke stiller krav, så jeg ødela vel for meg selv der. Jeg vet han ikke holdt på med flere da han var hos henne

AnonymBruker
Skrevet

og hvordan kan jeg vite om han vil tilbake til meg fordi han elsker meg eller om det er fordi hun ikke vil ha ham? Vanskelig dette her

AnonymBruker
Skrevet

Unngå han i minst en måned.

Nå er du en rebound.

Anonym poster: 4f9f0871da2d1279a14a966f8c46fb51

AnonymBruker
Skrevet

Han bruker deg for å heve selvtilliten sin som jeg ser det.

Du er absolutt Rebounden hans.

Det er noen signaler her som tyder på at han er en potensielt utro mann mot deg. Om ikke nå så ihvertfall senere...

Anonym poster: c8453915795305cbd60663ad014731f9

AnonymBruker
Skrevet

Dump ham.

Han vil helst ha hun andre.....

Ta sorgen. Den kommer en dag uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Han bruker deg for å heve selvtilliten sin som jeg ser det.

Du er absolutt Rebounden hans.

Det er noen signaler her som tyder på at han er en potensielt utro mann mot deg. Om ikke nå så ihvertfall senere...

hvilke signaler tenker du på?

Gjest Gjest
Skrevet

Du elsker han ikke. Du tror du elsker han. Man kan ikke elske noen som behandler en dårlig, og tydelig viser at du har er andre valg for han. Ja, man kan være fascinert (er faktisk mange som blir det av å bli behandlet dårlig av en), men man kan ikke elske. Kjærlighet er trygghet. Vet det er vanskelig når han vil tilbake til deg, men tenk så mye bedre for deg når du finner en mann som setter deg aller først. Som ikke lar deg føle sjalusi, fortvilelse og mistenksomhet. Han du nå vil ha tilbake, vil mest sannsynlig igjen gå tilbake til eksen sin dersom hun ønsker det. Så mitt råd er - selv om du ikke vil høre det... Gå videre, finn en som virkelig elsker deg.

Gjest marie
Skrevet

I dette forholdet kommer du alltid til å være nummer 2 ! Han vil IKKE ha deg, han vil ha hun andre! Men når ting er litt vanskelige på hjemmebane med nr 1, søker han seg tilbake til deg ! Det eneste du får ut av det er å få følelser for han igjen hvor det hele ender opp med at han IGJEN forlater deg for hun andre. Finn deg heller en mann som behandler deg som nummer 1 og hvor du føler du kan VÆRE DEG SELV og ikke spille spill eller leke "hard to get" for å få hans oppmerksomhet til å skjønne hvor fantastisk person du sikkert er. Jeg lover deg- den dagen du finner en gutt du liker- er han her- HELT glemt!!

Gjest anonym
Skrevet

Hei ts!

Vet du hvorfor det ble slutt mellom hun og han nå? Tror du han egentlig vil ha henne? Vet du hvem hun er, har du møtt henne? Vet hun om deg?

AnonymBruker
Skrevet

Hei ts!

Vet du hvorfor det ble slutt mellom hun og han nå? Tror du han egentlig vil ha henne? Vet du hvem hun er, har du møtt henne? Vet hun om deg?

Vet ikke hvorfor det ble slutt hverken denne gangen eller de andre gangene, tror det har vært mye krangling mellom dem, de har mye temperament begge. Jeg kjenner henne ikke, har aldri møtt henne, så jeg vet ikke hva slags person hun er, har hørt han snakke om henne før, alle "feil" som har vært mellom dem er aldri hennes skyld, men omgivelsene rundt som skaper problemene, hadde det bare vært dem to, hadde det visst vært perfekt mellom dem, sa han engang...men jeg vet ikke annet enn at det er et lidenskapelig forhold, ser ut ttil at de ikke klarer å slippe hverandre, men prøver igjen og igjen

Gjest anonym
Skrevet

Vet ikke hvorfor det ble slutt hverken denne gangen eller de andre gangene, tror det har vært mye krangling mellom dem, de har mye temperament begge. Jeg kjenner henne ikke, har aldri møtt henne, så jeg vet ikke hva slags person hun er, har hørt han snakke om henne før, alle "feil" som har vært mellom dem er aldri hennes skyld, men omgivelsene rundt som skaper problemene, hadde det bare vært dem to, hadde det visst vært perfekt mellom dem, sa han engang...men jeg vet ikke annet enn at det er et lidenskapelig forhold, ser ut ttil at de ikke klarer å slippe hverandre, men prøver igjen og igjen

Det høres jo ut som hun er hans kjærlighet siden han har snakket om henne til deg på den måten. Hva er vitsen med å møte han da, du vil sannsynligvis bare bli såra igjen...

Høres forøvrig litt ut som jeg hadde det med min kjære, slutt for over en mnd siden, veldig mye temperament begge to...men det er nok ikke han, skulle ønske han snakket sånn om meg..sukk :(

Jeg ba han ryke og reise og vi har ikke hatt kontakt siden.

Begynte han å kontakte deg med en gang det ble slutt mellom dem? Hvem av dere traff han først? Har han hatt sex med hun andre? Har du hatt sex med han?

AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo ut som hun er hans kjærlighet siden han har snakket om henne til deg på den måten. Hva er vitsen med å møte han da, du vil sannsynligvis bare bli såra igjen...

Høres forøvrig litt ut som jeg hadde det med min kjære, slutt for over en mnd siden, veldig mye temperament begge to...men det er nok ikke han, skulle ønske han snakket sånn om meg..sukk :(

Jeg ba han ryke og reise og vi har ikke hatt kontakt siden.

Begynte han å kontakte deg med en gang det ble slutt mellom dem? Hvem av dere traff han først? Har han hatt sex med hun andre? Har du hatt sex med han?

Han møtte henne ca en måned før han møtte meg. Tror nok han elsker oss begge på forskjellige måter, jeg er trygghet og hun er spennende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...