Tari Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 Hvor mange MÅ man ha? 2 eller 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lampeskjerm Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 I følge ny liturgi som tas i bruk fra 1 mai skal det være minst 2 salmer. Det er også mulig å ha 3. Her kan du se hele liturgien: http://www.kirken.no/Moteplasser/vigsel.cfm Hilsen Lampeskjermen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 24. mars 2004 Takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. mars 2004 #4 Del Skrevet 24. mars 2004 Tror nok det blir 2 på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 VI skal også bare ha to. Dte er stort sett bare jeg og mamma som er glad i salmesynging, så for å ikke "plage" resten av familien unødig, velger vi å ha to. Dessuten blir vielsen lang nok i seg selv, vi må kjappe oss og komme oss ut og vekk før nestemann pålisten kommer.... (som forøvrig også er en KG bruker, som ikke vil gi seg helt til kjenne.... Men jeg vet, jeg vet.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå