Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Da jeg var ute i helgen klarte jeg ikke å unngå å se en krangel mellom to menn. Damene de var med måtte jobbe virkelig hardt for at ikke disse to bavianene skulle barke sammen. Selv satt jeg der å tenkte, hvordan i alle dager klarer damer å være tiltrukket av slike usiviliserte menn. Jeg klarer ikke folk som skal yppe til bråk og sloss hele tiden, jeg får avsmak, så hva er greien?

Endret av .-L-.
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Greien" er vel definisjonen på Alfa-hann, det har du sikkert hørt om.

Gjest Reza08
Skrevet

Forstår heller ikke damer som går etter de mest yppete og munnrappe mennene som finnes. Virker ikke som en fin personlighet og væremåte teller så mye for enkelte. Selvfølgelig er det morsomt med en lekeslåsskamp av og til, men forstår ikke hvorfor noen på absolutt må banke hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Forstår heller ikke damer som går etter de mest yppete og munnrappe mennene som finnes. Virker ikke som en fin personlighet og væremåte teller så mye for enkelte. Selvfølgelig er det morsomt med en lekeslåsskamp av og til, men forstår ikke hvorfor noen på absolutt må banke hverandre.

De fleste kvinner liker slike menn, særlig de som i sier det de sier på en humoristisk måte.

Tror det har med at kvinner føler seg trygge med slike menn. At hannkjønnet alltid har en frekk kommentar på lager. Dette er nok urgamle instinkter, som det ikke er så lett å endre på. De fleste kvinner liker også høye menn, selv om det i dagens samfunn langt fra er noen fordel å være høy. De fleste kvinner liker rike menn (eller menn med "ordnet økonomi" som det sies på kg). Tror egentlig alt handler om overlevelse, både for seg selv og avkommet.

Når dette er sagt, så er nok menn omtrent like overfladiske når det gjelder valg av partner.

Anonym poster: c4036a788bde312d209154abc795f132

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker menn som klarer å snakke seg ut av potensielt skumle situasjoner. Menn som ypper og slenger med leppa får ikke meg til å føle meg så veldig trygg, slike menn "ber" jo om trøbbel.

Anonym poster: 6b2c78c10727fc65320a99bdb03f80c0

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror de kvinnene som liker sånne menn vokser fra det etterhvert.

Har sett sånne bole menn med blonde bimboer stappa med silikon hvorpå disse gutta er sånne super tøffe amfetaminvrak og damene er usikre wannabe glamourmodell damer.

Kunne ALDRI ha vært med en bråkemaker.Liker de som er rolige og avslappa.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ti ganger mer sexy med han som klarer å roe en anspent situasjon enn han som mister besinnelsen.

Anonym poster: 07e81387fd7ffc90db81ffc92f5d54aa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut denne scenen fra Louie, treffer virkelig spikeren på hodet:

http://www.tvshow7.e...pisode-9-bully/

Begynner ved 6:00

Linken virker ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker menn som kan forsvare meg, både verbalt og fysisk. Men det stopper ved tanken. Mannen min er ikke redd for å forsvare meg om det skulle skje noe, men han ser helst å løse konflikten verbalt. Det kommer litt ann på situasjonen. Om det er en truende situasjon, feks hvis en annen mann angrep meg så vet jeg at han kan forsvare meg. Når jeg vet det, så er jeg trygg. Menn som går løs på hverandre pga en liten konflikt som lett kunne løst seg ved at man enten gikk eller snakket om, finner jeg ikke attraktivt i det hele tatt.

Anonym poster: 8e8c5f8fbfdf035cdaa15d572b9173d8

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes slåssing på fylla er utrolig turn-off og teit uansett kjønn, så jeg ser ikke hva enkelte tiltrekkes ved det. Ett stort minus hos meg ihvertfall.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn som slåss er utrolig turnoff, med mindre de driver med kampsport. Kampsport kan være hot.

Anonym poster: 03d3f0c80de4ccd48fa4952b1109ad67

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg slåss aldri jeg duellerer!!

Gjest Nils-Per
Skrevet (endret)

Linken virker ikke.

Synd. Det er en helt genial scene. Sesong 1, episode 9 av "Louie".

P.S. Linken virker hos meg.

Må være forsiktig så ingen får hansken i øynene. Blir fort mye grining da.

Endret av Nils-Per
Gjest .-L-.
Skrevet

Hvordan?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Hvordan?

Vel først må begge han en medhjelper, han som blir utfordrert velger våpen, pistoler eller sverd er det vanlige, men alt er lov fra kjøtthammere til puter. Man drar ut av byen, en dommer spør om man ikke kan løse konflikten uten voldt, de fleste sier nei til slikt, og duellen starter, ved pistoler er greia at begge for et skudd, viss en eller begge treffer er duellen over, viss begge bommer er vanligvis duellen over med mindre men er veldig sure på hverandre da lades de på nytt og man skyter til en eller begge er truffet.

Med sverd og andre blankvåpen er det vanligvis regel om at man fekter til en ikke greier mer, enten fordi dem er for skadet eller døde, men man kan også ha første blod, altså man fekter til en av duellererne får et stikk eller kutt og begynner å blø.

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg får vurdere å ta meg et sverd neste gang jeg går ut :fnise:

Skrevet (endret)

Lavmål, ferdig. Samme gjelder damene som er sammen med disse gutta. De kan få bedre, men de velger bad boys og klarer ikke finne the good guys.

Endret av Charmander
Gjest Nils-Per
Skrevet

Lavmål, ferdig. Samme gjelder damene som er sammen med disse gutta. De kan få bedre, men de velger bad boys og klarer ikke finne the good guys.

De kan ikke få bedre. Menn som ikke er slosse-mongo (eller på det nivået) vil gjerne ha noe mer enn bare ei pyntedukke som er hul på innsida.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker menn som kan forsvare meg, både verbalt og fysisk. Men det stopper ved tanken. Mannen min er ikke redd for å forsvare meg om det skulle skje noe, men han ser helst å løse konflikten verbalt. Det kommer litt ann på situasjonen. Om det er en truende situasjon, feks hvis en annen mann angrep meg så vet jeg at han kan forsvare meg. Når jeg vet det, så er jeg trygg. Menn som går løs på hverandre pga en liten konflikt som lett kunne løst seg ved at man enten gikk eller snakket om, finner jeg ikke attraktivt i det hele tatt.

Anonym poster: 8e8c5f8fbfdf035cdaa15d572b9173d8

Hadde det ikke bare vært lettere å oppføre deg anstendig, så slipper folk å gå rundt å forsvare deg?

Anonym poster: b4d5382959cf20786e35d10d7c54a186

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...