Gå til innhold

Var det feil av meg å si fra at jeg ikke ønsket mer kontakt ?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei alle, nå skal der høre en interessant historie, jeg "slo opp" med en mannlig venn av meg etter å ha vært på besøk hos han.Han viste seg å ikke være så snill, han røyket blant annet jointer og blåste røyken mot meg, enda jeg sa fra at jeg ikke ville helst at han ikke skulle røyke det der.Jeg ante ikke da at han hadde gjort det før en annen gang jeg besøkte han.Hna skremte meg også og sa noe om at han var gal og ville bite meg, og spurte om jeg ville bite han, nei sa jeg og ble veldig nervøs.Han sa det var bare rollespill men...

Jeg har kjent han i noen år, vi har ikke hatt så mye kontakt de siste årene, han ble litt sur på meg da jeg brøt en avtale om å ikke møte han, og han sa han aldri kom til å bli snill mot meg igjen.

Etter det hadde vi ikke noe kontakt på over ett år, og tok mot til meg og sa at jeg savnet å snakke med han som en venn, men at han måtte være snill mot meg.

Jeg skrev en tekstmelding til han forrige søndag :Siden du røyker joint tror jeg det ikke er så bra vi henger sammen mer, for jeg liker ikke at du røyker det i nærheten av meg, beklager det.

Var det slemt av meg ? han ble veldig sint og sa : fuck off din syke dritt, om du tar kontakt igjen så lager jeg livet ditt til et helvete, nå er jeg forbanna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg sa fra at jeg ikke ville helst at han ikke skulle røyke det der.

Det du skrev der betyr det motsatte av det motsatte av det du ikke tror.

AnonymBruker
Skrevet

Nei du var ikke slem. Du har rett til å velge dine venner.

Anonym poster: b53b290edfe082195b640c154d77c372

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var jammen en interessant historie. Tusen takk for den.

Anonym poster: e43b7fcac09c24ad1dd1ccb1d31aa495

• Liker 6
Skrevet

Den bitehistorien tror jeg det har vært noen tråder om tidligere her...? ;-)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

nei jeg er ikke atteva, kanskje atteva har vært borti samme mann som meg ?

Skrevet

Hold deg unna fyren, hvis du er smart!

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hei alle, nå skal der høre en interessant historie, jeg "slo opp" med en mannlig venn av meg etter å ha vært på besøk hos han.Han viste seg å ikke være så snill, han røyket blant annet jointer og blåste røyken mot meg, enda jeg sa fra at jeg ikke ville helst at han ikke skulle røyke det der.Jeg ante ikke da at han hadde gjort det før en annen gang jeg besøkte han.Hna skremte meg også og sa noe om at han var gal og ville bite meg, og spurte om jeg ville bite han, nei sa jeg og ble veldig nervøs.Han sa det var bare rollespill men...

Jeg har kjent han i noen år, vi har ikke hatt så mye kontakt de siste årene, han ble litt sur på meg da jeg brøt en avtale om å ikke møte han, og han sa han aldri kom til å bli snill mot meg igjen.

Etter det hadde vi ikke noe kontakt på over ett år, og tok mot til meg og sa at jeg savnet å snakke med han som en venn, men at han måtte være snill mot meg.

Jeg skrev en tekstmelding til han forrige søndag :Siden du røyker joint tror jeg det ikke er så bra vi henger sammen mer, for jeg liker ikke at du røyker det i nærheten av meg, beklager det.

Var det slemt av meg ? han ble veldig sint og sa : fuck off din syke dritt, om du tar kontakt igjen så lager jeg livet ditt til et helvete, nå er jeg forbanna.

nei det var ikke slemt. Du avsluttet på en høflig og skikkelig måte. Høres forøvrig ut som han fyren ikke er helt vel bevart, så det er bedre for deg å slippe noe mer kontakt med han.
AnonymBruker
Skrevet

nei det var ikke slemt. Du avsluttet på en høflig og skikkelig måte. Høres forøvrig ut som han fyren ikke er helt vel bevart, så det er bedre for deg å slippe noe mer kontakt med han.

joda det var dårlig gjort av henne. dårlig å ditche noen for noe, så ta opp kontaakten igjen og ditche dem på nytt for samme grunn som sist. bruk og kast kalles det.

Anonym poster: 71f8bca79ecab179bcce46071340e696

Gjest BettyBoop
Skrevet

joda det var dårlig gjort av henne. dårlig å ditche noen for noe, så ta opp kontaakten igjen og ditche dem på nytt for samme grunn som sist. bruk og kast kalles det.

Anonym poster: 71f8bca79ecab179bcce46071340e696

det at hun tok kontakt med han igjen er og for meg helt uforståelig. Ikke bare fordi det var slemt men fordi hun allerede visste at han ikke var helt god.
Gjest Gjest
Skrevet

Grunnen til at jeg ikke ville ha kontakt nå, var ikke bruk og kast, men det viste seg hvem han var under fire øyne, han er ikke helt god, i tillegg bruker han narkotika, det visste jeg ikke noe om i hele tatt før den kvelden.Jeg er sterkt i mot narkotika og folk som misbruker det, har dårlige erfaringer for å si det mildt.

Gjest Gjest
Skrevet

Han typen der virker jo skummel rett og slett. Hold deg langt unna!

Gjest Gjest
Skrevet

ja, han er litt skummel, han sa han fikk diagnosen paranoid schizofren da han var 13 år og sa at han var gal og ville bite meg, og spurte om jeg ville bite han, han så helt gal ut i ansiktet også da han sa det. huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...