Gjest Hvitveis Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 Er det noen som kan noen regler for å hoppe strikk? En-to-tre er det eneste jeg husker og det blir fort litt monotont. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timian Skrevet 25. mars 2004 #2 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg TROR jeg husker en hvor man må være minst 5 personer.. (Kan evt. bruke stolper eller noe, da.. Poenget er at strikken skal forme et kryss, slik at en person står i hver sin "ende"... 5 ------------ / 4 / / 3 X 3 / / / 2 ----------- 1 Tja.. skjønner?? Så skal man hoppe... Først 3 hopp gjennom denne rekken: 1, så ett bein inn i 2, så begge bein i 2, så et bein på hver side (altså 3..), så videre til 4, et bein til 5 og til slutt på 5. Så den samme rekken med 2 hopp og til slutt 1 hopp hvert sted. Klarer man hele rekken tar man strikken høyere opp, type: Helt nede, knær, lår, mage, skuldre, hals.. (Noe høyere enn det er nesten umulig når man skal inn i krysset..) :oops: Føler at dette var UTROLIG klønete forklart... Gi beskjed om du ikke skjønte det, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timian Skrevet 25. mars 2004 #3 Del Skrevet 25. mars 2004 Uæææææ :o Det ble jo ikke sånn i det hele tatt... skulle vært et stort kryss.. tok ikke med alle mellomrommene mine! Hvordan skal jeg klare å "tegne" noe da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå