EatClean Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Startet et nytt emne for kun noen minutter siden hvor jeg publiserte ca. hva jeg spiser i løpet av en dag, og fikk streng beskjed om at dette var alt for lite. Har googlet litt rundt og funnet ut at å spise mer mest sannsynlig er det beste for meg, og jeg starter i dag. Skal trene styrke og cardio om ca. en time, og lurer på om noen av dere har gode tips til hva jeg kan spise etterpå? Er veldig glad i frukt og søte ting, men for at jeg skal kunne nyte det må det være sunt Takk for svar på forhånd!
Gjest Reza08 Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Skjer opp agurk, gulrot, kålrot eller nepe (hvis du kan spise det ukokt), og ha litt kesam ved siden av. Et annet alternativ er en enkel salat med f.eks kylling i.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Jeg synes nøtter (ikke bearbeidede, altså, som i, ikke peanøttsmør, ikke tørkede, eller sukrede, eller gjort noe annet rart med) er snadder som snacks. Godt å tygge på og sunt også. Anonym poster: 87ae42ed4bb78d2e98aed01d38f707c1 1
Løvetanten Skrevet 11. mars 2013 #4 Skrevet 11. mars 2013 (endret) Jeg spiser ofte grønn salat med laks eller kylling, feta, råkost og en dressing av olje og sitron. Men jeg trener på tom mage, så det blir både "frokost" og etter-treningsmat. Ser mange som liker å ta seg et par brødskiver med banan og et glass melk. Endret 11. mars 2013 av Løvetanten
skruf Skrevet 11. mars 2013 #5 Skrevet 11. mars 2013 Jeg bruker å ta en halv boks cottage cheese, tar i en halv banan i biter og litt valnøtter. Kan og ta i et par ts sukkerfritt syltetøy. 1
Fantomina Skrevet 11. mars 2013 #6 Skrevet 11. mars 2013 Hvor stor snack skal det være? Jeg synes det holder med en banan eller en skive grovt brød med noe godt pålegg rett etter trening.
Løvetanten Skrevet 11. mars 2013 #7 Skrevet 11. mars 2013 Jeg pleier å spise til jeg er mett. Det kan være forskjellig fra gang til gang.
Supraspinatus Skrevet 11. mars 2013 #8 Skrevet 11. mars 2013 Peanøttsmør er jo godt og lett å få i seg. Velg en som bare inneholder peanøtter (og ev salt). De har en god økologisk en på Coop Mega.
Kira-delta Skrevet 11. mars 2013 #9 Skrevet 11. mars 2013 Ja peanøttsmør :D Ellers er jeg glad i tyrkisk yoghurt med litt musli og syltetøy eller bær i mange drikker også sjokolademelk etter trening 1
KaDust Skrevet 12. mars 2013 #10 Skrevet 12. mars 2013 Etter trening spiser jeg gjerne protein-muffins ELLER vaniljeyoghurt sammen med masse frukt. Nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå