Hein Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Hei! Noen som har erfaringer med Zeolitt? Jeg begynte i dag etter anbefaling fra akupunkturdama mi, som er veldig inn i kinsesisk medisin. Det virker nesten for godt til å være sant mtp. alle de gode egenskapene (http://www.altshop.no/1843-zeolitt-mineralleire-pulver). Jeg prøver dette i første rekke for å bli kvitt søtsuget som melder seg om kvelden (i skrivende stund), men det er jo bare én av MANGE flotte ting den skal gjøre. Virker jo som en vidunder"medisin" som burde tas av alle og enhver (LES: For godt til å være sant). Håper noen vet/har erfart noe angående "min nye bestevenn" :D
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Ja, det er den gode, gamle placeboeffekten det er snakk om. Anonym poster: f865ed16c1dbd8383ae0fef7beafaae5
Hein Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2013 Ja, det er den gode, gamle placeboeffekten det er snakk om. Anonym poster: f865ed16c1dbd8383ae0fef7beafaae5 "I fase 1 fikk fem friske personer NCD Zeolite i sju dager. For fire av individene ble utskillelsen av tungmetaller femdoblet i forhold til før forsøket startet. I fase 2 fikk 20 friske per - soner zeolitt i 30 dager. Alle økte utskillelsen av tungmetaller til 5-7 ganger over nivået ved start, for deretter å falle til utgangsnivået etter rundt 30 dager. I fase 3 ble det trukket lodd slik at 25 kullgruvearbeidere fikk zeolitt og 25 andre fikk uvirksomme dråper (placebo) i 90 dager. Arbei - derne var kronisk eksponert for tungmetaller på jobben. Nivået av tungmetaller ble målt i urin, spytt og hår. De 25 som hadde fått zeolitt, økte utskillelsen av tungmetaller 7-12 ganger gjennom hele forsøket, og det var ingen tegn til at utskillelsen falt mot utgangsnivået etter 90 dager." http://www.nanni.no/wp-content/uploads/2012/05/VOF412_IM_Effektiv-avgiftning-med-mineraler_NCD-Zeolite_56-60.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå