Gå til innhold

Onani i parforhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan holdningen her inne er til at partneren onanerer med dere til stede?

Har snakket med en del venninner og det virker som mange synes det er litt ekkelt og at det er noe mannen kan gjøre alene. Dette kan være tilfeller der kvinnen ikke har lyst, men mannen har. Eller kanskje man våkner og oppdager at han gjør det.

Synes personlig ikke det gjør noe, men hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Har aldri fersket han, men tar det som en selvfølge at han gjør det. Skulle da bare mangle!

Skrevet

Hm, godt spørsmål.

Han har aldri gjort det, men dersom jeg absolutt ikke ville (går det an :klø: ) hadde det vel vært ok? Kan ikke tenke meg at jeg hadde gått ut eller bedt ham gå..

Skrevet

Er ikke det ok, da? Hvis kjæresten er kåt og ikke jeg så oppforderer jeg til det, jeg.

Skrevet
Har aldri fersket han' date=' men tar det som en selvfølge at han gjør det. Skulle da bare mangle![/quote']

:Nikke:

Skrevet

Jeg har som sagt ikke noe i mot det, synes heller det er opphissende å se på og oppfordrer også til det. Det var derfor jeg begynte å lure da jeg hørte disse andre jentene uttale seg om at det var noe de helst ikke ville se og vite noe om.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg ville satt pris på om han gjorde det for seg selv, og ikke rett opp i ansiktet på meg om jeg ikke hadde lyst. Men tror ikke jeg hadde sendt han på dør da, men tviler egentlig på at han hadde gjort det rett ved siden av meg uten at jeg ville være med på leken.

Skrevet
Jeg ville satt pris på om han gjorde det for seg selv' date=' og ikke rett opp i ansiktet på meg om jeg ikke hadde lyst. Men tror ikke jeg hadde sendt han på dør da, men tviler egentlig på at han hadde gjort det rett ved siden av meg uten at jeg ville være med på leken.[/quote']

Du synes ikke det ville være fint om han delte sin lyst med deg da, selv om du ikke var i humør til å delta selv?

Gjest rabrabara
Skrevet

Det synes jeg er heelt greit. Litt komisk bare, når dyna begynner å riste mer eller mindre rytmisk...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke likt det.

Skrevet

Har det litt å si hvorfor mannen onanerer mens kvinnen er til stede?

Jeg tenker.....om jeg som mann onanerer mens jeg ser på damen min ligge naken i sengen og sover....eller om jeg onanerer mens jeg ser på nabodama ligge å sole seg.....er vel en klar forskjell.

Bare så det er sagt.....ikke erfaring med noen av delene.... :wink:

Skrevet

Har aldri oppdaget at han onanerer, men regner med at han gjør det... og de gangene jeg har hatt behov for litt kos med meg selv har jeg tatt hensyn til ham - ventet til han sov, eller gjort det før han kommer og legger seg.

Ikke noe problem...

Fellesonani blir jo ofte til sex uansett da... :sjarmor:

Skrevet

Jeg er enig med deg Madammen. Jeg synes det er veldig privat og ville ikke ha likt å våknet av det..

Man trenger da jaggu ikke å dele alt selv om man bor sammen.

Gjest GreenSky
Skrevet

Tja... altså... *bilder i hodet* Hvis han plutselig dro ned buksa og begynte å dra i løken rett foran meg, ville jeg blitt :o sur, ja. Men det er da ingen som gjør det, håper jeg!? :roll:

Ellers... Hvis han ønsket å onanere forran meg... I den rette settingen... Det er da greit det. :wink:

Skrevet
Tja... altså... *bilder i hodet* Hvis han plutselig dro ned buksa og begynte å dra i løken rett foran meg, ville jeg blitt :o sur, ja. Men det er da ingen som gjør det, håper jeg!? :roll:

Ellers... Hvis han ønsket å onanere forran meg... I den rette settingen... Det er da greit det. :wink:

Løken? :ler::ler:

Skrevet

Om jeg ikke har lyst på sex har jeg heller ikke lyst til å se på at amboeren onanerer... Om han hadde gjort det foran meg da hadde jeg nok følt det som et overgrep.

Har jeg lyst på sex synes jeg det er deilig å se han onarere. Bare han ikke gjør det for lenge.... :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet
Om jeg ikke har lyst på sex har jeg heller ikke lyst til å se på at amboeren onanerer... Om han hadde gjort det foran meg da hadde jeg nok følt det som et overgrep.

For det første så trenger du vel ikke å se på? Når samboeren min ordner opp selv så har da ikke jeg noe behov for å se på det hvis jeg i utgangspunktet ikke har lyst på sex. Hvis han hadde stilt seg opp foran meg og tvunget meg til å se på hvis jeg ikke ville, hadde jeg også sett på det som overgrep, men jeg kunne aldri bo sammen med noen som kunne finne på noe slikt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det er veldig opphissende når han onanerer med meg til stede.

Vil at han skal gjøre det, men han synes det er litt rart.

:tunge1:

Skrevet

Det hadde jeg ikke hatt noen problemer med.

Skrevet

Vi er alle forskjellige. Jeg for min del hadde blitt kåt om jeg hadde våknet til at han onanerte. Hadde nok smygtittet på han litt før jeg forsiktig hadde spurt om han trengte hjelp :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...