Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr, som jeg kjapt fikk kjempekontakt med. Vi flørta og rota litt, men pga. travle tider ble kontakten begrenset i en periode. Det skjedde en del "rare" ting, og jeg fikk en sterk mistanke om at han bare lekte med meg. :(

Så dumme meg, kommuniserte med en tidligere "kontakt" av han. Vi ble irriterte over han begge to, og oppfattet det som om han hadde drevet dobbeltspill. Nå vet jeg ikke hva som er riktig lengre, men han har fått nyss om denne kommunikasjonen, og har blitt sint.

Men så kommer det aller dummeste; jeg nektet for at det var jeg som tok initiativet til denne kontakten... :oops: :oops: :oops: Huff som jeg skjemmes. Jeg lyver ALDRI, men når jeg først hadde løyet, så klarte jeg ikke annet enn å tviholde på denne løgnen. Jeg aner ikke om han tror meg eller ikke. Vet ikke om det i det hele tatt kan være mulig å tro meg. Nå vet jeg ikke om vi har mistet kontakten for evig og alltid.

Men det jeg lurer på nå da... Dersom han ikke tror på meg, kan han allikevel klare å fortsette å bli bedre kjent med meg, eller tror dere at mistanke om en løgn er nok til å sette kroken på døra?

Jeg prøver å sette meg inn i hans situasjon, men klarer det ikke helt. Jeg klarer jo ikke å være objektiv.

Selvfølgelig skulle jeg ikke ha løyet, men nå er det for sent å snu.

Hadde dere klart å se gjennom fingrene med en sånn ting?

Dumme, dumme meg. :murvegg::flau:

Videoannonse
Annonse
Gjest Fighter
Skrevet

Spiller din løgn noen rolle så lenge han driver dobbeltspill og leker med dine føleleser da? Jeg er enig i at man ikke skal juge, men det vikrer ikke som om det er noe blivende forhold uansett, eller?

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei, et forhold kan ikke starte med en løgn!!!!!!!!!!!!!
Skrevet

Jeg vet ikke om han har drevet dobbeltspill...

Skrevet

Hva med å snakke med han og få alle kortene på bordet?

Synd at du ikke tenkte deg om bedre, men shit skjer...

Inrøm løgnen din. Hvis han leker med deg, så er det jo ikke så farlig. Hvis hen mener alvor, så klarer han sikkert å tilgi. Denne løgnen var jo ganske hvit da. Og hvis du forklarer hvorfor du løy, så ordner det seg nok!

Tvi-tvi! :)

Skrevet

Helt enig!

Her må du bare legge alle kortene på bordet.

Vær ærlig og forklar hvorfor du løy...dette er jo ikke verdens undergang.

Alle kan vi gjøre feil hvis vi blir presset,så han forstår nok det.

Skrevet

Alle kan vi gjøre feil hvis vi blir presset,så han forstår nok det.

Det er menneskelig å feile!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...