Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og kjæresten min har 9 måneder i løpet av neste uke, og alle de andre månedene har vi på en måte markert ved å kjøpe gave til hverandre eller spist middag ute eller noe. I sta sa han at han gledet seg til den dagen fordi en kompis av han skulle gi penger han skyldte tilbake, også spurte jeg han om hva annet som var den dagen, og han tenkte lenge og husket det ikke. Han vet hvilken dato det er, fordi han vet at kompisen får lønning den dagen. Jeg ble veldig lei meg, og er det fortsatt.. Trodde det var noe spesielt for oss, men tydeligvis ikke.. Overreagerer jeg? :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Feire hver måned? Håper for din del at dette er en tulletråd.

Anonym poster: c534b2ed38dcd4aecb6c6eeabe4f8ae0

• Liker 11
Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, og jeg tenker du må være veldig ung.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt kvinne! Ta deg sammen...

Anonym poster: e3a7bac97a238947b41571fa2c011815

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

stakkars fyr...............og ja du overreagerer.

Anonym poster: 928da8a881483ee2906f79d528ede512

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er 22 år, men det er ikke poenget :) vi synes det har vært koselig å "feire" hver måned, tenkte vi kunne gjøre det for hver måned det første året også gå over til å feire hvert år. Jeg bryr meg ikke mye om at dere synes det er umodent, men poenget er at han glemte det ...

TS

Gjest Gjest
Skrevet

Har du aldri glemt noe? Det kan jo også hende at han synes det nå er nok med den månedsfeiringen. Dere skal vel ikke holde på med det resten av forholdet?

Skrevet

Jeg er 22 år, men det er ikke poenget :) vi synes det har vært koselig å "feire" hver måned, tenkte vi kunne gjøre det for hver måned det første året også gå over til å feire hvert år. Jeg bryr meg ikke mye om at dere synes det er umodent, men poenget er at han glemte det ...

TS

Det er vel heller du som synes det hadde vært koselig å feire hver måned da?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS

Sikker på at han syns det er så koselig da? Kan være at det er du som mener det, og at han jatter med for å bevare husfreden. Ingen mann liker å bli presset til å være romantisk.

Anonym poster: e3a7bac97a238947b41571fa2c011815

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han glemte det fordi det er barnslig?

Anonym poster: 90bc60f528896dfd82ca12bf04a7bac4

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, men jeg mener ikke at vi absolutt skal feire det, men at han skulle huske det!

Skrevet

Vel, kanskje han også synes det er litt umodent, eller at han kanskje ikke ser på det på samme måte som deg? Det er ikke sikkert han ser nødvendigheten av å feire noe sånt hver bidige måned. Jeg ser hvertfall ikke poenget med å feire at man har holdt ut med hverandre i 'en hel måned', og det tror jeg de fleste er enige med meg i. Det blir litt desperasjonsaktig for meg, litt sånn "vi har klart en heeeel måned sammen assa!!", og veldig påtatt. Og selvsagt er det kvinnen som står for dette.. No surprises there :fnise:

Det som hvertfall er umodent, det er å sippe eller bli sur på den stakkars fyren for en slik bagatell.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Det var jo han som begynte å markere det med å kjøpe gaver til meg.... Så jeg tror ikke det. Og dere som bare ønsker å fortelle meg hvor barnslige vi er, så trenger dere ikke skrive det, har ingen hensikt

AnonymBruker
Skrevet

Det var jo han som begynte å markere det med å kjøpe gaver til meg.... Så jeg tror ikke det. Og dere som bare ønsker å fortelle meg hvor barnslige vi er, så trenger dere ikke skrive det, har ingen hensikt

Men var det han som bestemte at dere skulle gjøre dette månedlig?

Anonym poster: 90bc60f528896dfd82ca12bf04a7bac4

Gjest Gjest
Skrevet

Vi feirer det ikke for å markere at vi har holdt ut med hverandre en måned til osv, men fordi vi er glade i hverandre.. Enten så er det noe jeg ikke forstår som dere sier, eller så er det omvendt

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, men jeg mener ikke at vi absolutt skal feire det, men at han skulle huske det!

Hvis det kan være til noen trøst, kan jeg fortelle deg at menn flest, vel å merke etter min erfaring, ikke er så opptatt av slike "merkedager", som dato og tidspunkt osv. for når man møttes, ble kjærester osv. Jeg husker ikke selv engang dato for når jeg traff ham som jeg etterhvert giftet meg med, eller ble kjæreste med ham. Jeg husker forlovelsesdato og bryllupsdato :).

Gjest Gjest
Skrevet

Han begynte og da ble det slik at vi fortsatte, ingen bestemte det, det ble liksom sånn, så synes det er rart at han nå ikke husker at vi har 9 mnd på tirsdag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...