Gå til innhold

Hund og EL - snåle greier...

Lumiere

Anbefalte innlegg

Noen andre som har erfart at hunden blir rar etter at du har hatt EL?

Vi har ei tispe på 15 måneder (se bilde i avatar'en min :) ), og etter denne EL har hun omtrent "bodd" mellom beina mine og luktet...

Hun har aldri vært slik tidligere; kan det være slik at hun kjenner noe spesielt? Fikk høre om en veninne som er gravid idag, der hunden har blitt overbeskyttende overfor henne - passer på hvor enn hun går.

Slik er Kiara mot meg; kan være at jeg "jumps to conclusion", men det var en litt artig og rar observasjon da :P

Lumiere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Merkelig! :) Men hunder reagerer jo på lukter fra oss mennesker, så det er kanskje ikke så pussig om hun merker at noe er "annerledes", hvis det nå er det. Jeg har forresten en enda "rarere" historie, som jeg fikk fortalt fra en vernepleier. Hun jobbet med psykisk utviklingshemmede, bl.a. en person som kunne være voldelig mot personalet, lugging, slag, spark o.l. Men hun gjorde ikke dette mot gravide - og det rare var jo at hun visste at de var det før det vistes, og uten at noen hadde fortalt henne at aktuell person var gravid. En av personalet ble faktisk "avslørt" på jobb på grunn av dette: Hun var nylig blitt gravid, og hadde ikke fortalt det til noen enda fordi hun var kommet så kort på vei, - og hun visste ikke om dette med denne brukeren (det var jo ikke kontinuerlig gravide blant personalet). Nevnte bruker lot henne være i fred, mens de andre fikk sitt som vanlig. Da ble hun spurt av sine kolleger om det var slik at hun var gravid - og hun måtte jo bare "tilstå" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Så på Oprah her forrige dagen at drap er den vanligste dødsårsaken blant gravide kvinner i statene... så det er tydeligvis ikke alle disse feromonene biter på :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...