kristensen Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Hei! Jeg synes at det har blitt vanskeligere å finne klær av god kvalitet. Tidligere kunne jeg f.eks. kjøpe en ullgenser på Benetton og vite at den holdt seg pen i mange år. Nå synes jeg at alt jeg kjøper taper seg utrolig fort- uansett merke. Har noen tips- gjerne om butikker som finnes i Oslo? Jeg er villig til f.eks. å betale 1000 kroner for en genser, så fremt den faktisk holder seg pen i flere år. Merket spiller ingen rolle. Kristensen-
Wonders Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Høyer. Fransa i Byporten Og kjøpesenteret Eger. Wi-Two i slottspassasjen
Olive Skrevet 12. mars 2013 #5 Skrevet 12. mars 2013 Esprit i Lille Grensen 5. Den siste cardiganen jeg kjøpte der var nuppete etter 1 dags bruk! Så de har dessverre tapt seg. Jeg handler en del på Høyer, Nadine og Ricco Vero.
Gjest Nimmel Skrevet 12. mars 2013 #6 Skrevet 12. mars 2013 Den siste cardiganen jeg kjøpte der var nuppete etter 1 dags bruk! Så de har dessverre tapt seg. Jeg har også kjøpt en cardigan der, i underetasjen, som nuppet altfor fort etter min smak. Så jeg går ikke så mye ned den trappen. De klærne jeg vanligvis kjøper, i førsteetasje, varer som regel lenge.
Olive Skrevet 13. mars 2013 #7 Skrevet 13. mars 2013 Jeg har også kjøpt en cardigan der, i underetasjen, som nuppet altfor fort etter min smak. Så jeg går ikke så mye ned den trappen. De klærne jeg vanligvis kjøper, i førsteetasje, varer som regel lenge. Skal huske det. Er ikke sikker på hvilken etasje jeg kjøpte den i, men til 500 kr så bør den vare lenger enn 1 dag før jeg hiver ting. Av merker jeg faktisk liker cardiganer og gensere i så har både Filippa K og Marlene Birger veldig god kvalitet 1
kristensen Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2013 Skal huske det. Er ikke sikker på hvilken etasje jeg kjøpte den i, men til 500 kr så bør den vare lenger enn 1 dag før jeg hiver ting. Av merker jeg faktisk liker cardiganer og gensere i så har både Filippa K og Marlene Birger veldig god kvalitet Så absolutt! Jeg har lagt merke til Filippa K før- synes at mange av plaggene er nydelige. Men, jeg trodde at det kostet nærmere 2000 for en genser innen det merket?
juni Skrevet 13. mars 2013 #9 Skrevet 13. mars 2013 Mette Møller i Hegdehaugsveien! Sinnsykt bra kvalitet!!!! Jeg bare elsker bwåde kjoler og skjørt og gensere jeg har kjøpt der og de er like fine år etter år! Det er litt dyrt, men ikke ifht hvor lenge de varer. Dessuten har de salg innimellom.
Samaysa Skrevet 13. mars 2013 #10 Skrevet 13. mars 2013 (endret) . Endret 30. januar 2014 av Samaysa 2
Gjest Lille-pus Skrevet 13. mars 2013 #11 Skrevet 13. mars 2013 (endret) Ulgensere har jeg sluttet å kjøpe av andre merker enn John Smedley. Min aller første genser + cardigan fra dem kjøpte jeg for snart 3 1/2 år siden, og de er fremdeles helt nuppefrie, - og de er mye brukt. Pus har absolutt ingen hemninger mot å feie over en genser med nuppefjerner så fort det viser seg antydning til nupper.... men her ble jeg arbeidsledig gitt ! Det er ikke dyrere å kjøpe dem rett fra produsenten (via nettbutikken deres) enn å kjøpe dem på f.eks. House of Scotland Skjorter/bluser: Pasqui, Dondup, Sand, Baum und Pfergarten, Armani og Diane Von Furstenberg. Skjørt: Diane Von Furstenberg og Baum und Pfergarten. Ingen over ingen ved siden. Edit: Rettet en bokstaveringsfeil (fingertrøbbel) Endret 15. mars 2013 av Lille-pus
Olive Skrevet 14. mars 2013 #12 Skrevet 14. mars 2013 Så absolutt! Jeg har lagt merke til Filippa K før- synes at mange av plaggene er nydelige. Men, jeg trodde at det kostet nærmere 2000 for en genser innen det merket? Du må nok opp i 1500-2000 for en tykkere genser derfra ja. Men det er verdt det! Har nettopp bestilt min første ull fra John S. etter at jeg har sett LillePus anbefale det flere ganger. Håper de er gode
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #13 Skrevet 14. mars 2013 Bare sånn til opplysning. Min erfaring er at akryl nupper. Uansett hvor "nuppefri" plagget påstås å være. Så jeg styrer unna det jeg kan av klær som har akryl i seg. Anonym poster: e2d6ea133dbb213fef9a0af74e096968
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #14 Skrevet 14. mars 2013 Akryl er heller ikke noe god kvalitet. Anonym poster: 39c803f50978542362e96b6adcee2f0f 2
kristensen Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #15 Skrevet 15. mars 2013 Super tråd Er så lei av klær av dårlig kvalitet. Veldig hyggelig om flere får glede av spørsmålet Og ja- ikke sant?! Om bare kjedene kunne satse mer på det og mindre på kvantitet. Det skader jo ikke om de som lager klærne får litt bedre betalt heller! 1
kills Skrevet 17. mars 2013 #16 Skrevet 17. mars 2013 Jeg er veldig glad i Acne, men genserne ligger på rundt 1500-2000 i stedet for 1000.
Gjest Lille-pus Skrevet 17. mars 2013 #17 Skrevet 17. mars 2013 (endret) Du må nok opp i 1500-2000 for en tykkere genser derfra ja. Men det er verdt det! Har nettopp bestilt min første ull fra John S. etter at jeg har sett LillePus anbefale det flere ganger. Håper de er gode Oh ! Vil være fint med en tilbakemelding her inne når du har fått den og prøvd den. - om du tar deg bryet med å gjør det Edit: De leverer med DHL så det pleier gå rimelig raskt fra bestilling til pakke levert på døren. - og så kommer mva. regningen i egen forsendelse fra DHL en stund etterpå Endret 17. mars 2013 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå