AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Så ikke starten, hva slags bakgrunn har hun dama egentlig? Hun fremstår ekstremt naiv og med stort behov for bekreftelse fra hvem som helst. Godt hun sa nei til å gifte seg med denne masaikrigeren ihvertfall... Regna med hun ville si ja, og at hun drassa han med seg til Norge. Anonym poster: e197d97bd6ba6e9ce102d73cdee526db
skreppamedleppa Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Jeg synets hun var en fantastisk dame, åpen, livsglad, utforskende, nysgjerrig, intelligent, raus og istedenfor å sitte på gjerde og leve A4 livet så gjør hun noe for å leve slik hun ønsker. Jeg fikk med halve episoden av den 1, da var jeg solgt og så resten av episodene. Jeg tenkte derimot hele tiden at hun kom til å si nei til frieriet, men om hun hadde sagt ja tror jeg nok ikke de ville bosatt seg i Bergen. Hun har tross alt en base på Zanzibar, og damen virker alt for eventyrlysten til å slå seg ned her i lille Norge der folk flest er trauste og tenker litt som deg kanskje. Syntes både dama var tøff, livesnyter og jeg tenker at verden skulle hatt flere av slike, en litt artig serie. Har vært innom bloggen hennes http://ditpepperngror.com/. Hun er forresten en Frilansjournalist, regissør og programleder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå