Gå til innhold

Legen spør...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Var hos legen, rutinesjekk. Første gang hos den nye legen, og da kommer det selvfølgelig også fram at vi har problemer med å få nr. 2. Har prøvd siden jeg hadde en ufrivillig abort sommeren 2000. Da legen spør hvordan jeg har det etter aborten, spruter tårene ut !! Når jeg tenker etter er det ingen som direkte har spurt meg om det !! Gubben spør ikke, gode venner spør ikke, selv ikke mamma tar det opp... icon_frown.gif Da legen tok det opp, hadde jeg problemer med å holde meg, det var som om en klump av tårer som bare måtte ut... Alt dette selvom det jo er lenge siden aborten... Ja, jeg har tatt det veldig tungt ( aborten !!), noen sier at jeg har tatt det altfor tungt, men for meg var dette det værste som noen gang har hendt meg og jeg unner ikke min værste fiende å gå gjennom dette..... icon_frown.gificon_frown.gif

Uansett, ville bare si at hvis dere kjenner noen som har hatt en ufrivillig abort, spør hvordan vedkommende har det innimellom. Kanskje hun har lyst/trenger å snakke om det ?! Det er ikke lett å være den som tar det opp, er redd andre bare syns jeg "syter", og at jeg ikke klarer å komme meg videre. Komme videre klarer jeg, men det vil alltid være en sorg der.....

Hilsen Thomasine icon_frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ta innlegget ditt til etterretning....

Man er som oftest litt redd for å bry seg for mye - det kan jo bli galt det også. Har hatt følelsen mange ganger av at dette har jeg jo ikke noe med kanskje, men skal prøve å være flink heretter til å vise mer interesse for folk som er oppe i vanskelige situasjoner - og hvordan de har det....

Takk !12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...