AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Noen som har erfaringer rundt dette? kort fortalt, er selv i en slik stilling at jeg stoler svært lite på mennesker generellt, og nå topper det seg i forholdet vårt, har tidligere opplevd svik fra min kjære men vi har somlet oss på beina og tilbake til hverandre,og har holdt sammen og prøvd å bo sammen i noen mnd nå, men mannen er av sorten som ikke legger seg på natt,og lar meg ta husarbeid og annsvar for alt som foregår rundt,og står opp langt på dag ,han jobber selv etter jeg fikk pisket ham ut men har vert en lang periode uten da det til nå har vert prosjekt basert arbeid.... han er av typen som sier si ifra visst det er noe jeg kan hjelpe deg med,og jeg er av typen som ser når ting må gjøres og tar det da,men merker at både min moral og tolmodighet har blitt prøvd kraftig i det siste, da man prater om disse tingene og ingenting skjer,er det riktig av meg å kreve at han gjør noenting som helst egentlig? når man er voksen så skjønner en det bare kansje? Anonym poster: f6f75e174d49d80b631c12c1edbef7b0
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Er det kringlevrider Bollesen du er sammen med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå