Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jente83
Skrevet

Jeg gjorde det slutt med eksen i sommer, vi passa ikke sammen lenger og jeg bare irriterte meg over han på alle måter. Traff en ny kjæreste så og si før det var slutt med eksen og det varte i 6 mnd, men det ble slutt nylig. I det siste har jeg begynt å tenke ørlite på eksen igjen, ikke sånn at jeg vil ha han tilbake eller noe, men jeg har tenkt at vi hadde jo tross mye fint sammen o.l. Hva betyr dette? Forvirra :roll:

Jeg sørga og sørger fortsatt litt over han nye jeg var sammen med som det nettopp ble slutt med, så kanskje det bare er et steg i sorgprosessen, det at jeg tenker tilbake på eksen? Jeg hadde nemlig et bedre forhold til eksen min, enn jeg hadde med den nye kjæresten. Kanskje jeg tenker: Gresset var ikke grønnere på den andre siden alikevel" ?? Eksen min hadde nemlig noen betydelige egenskaper som den nye kjæresten ikke hadde. Og den nye kjæresten har såra meg endel. Kanskje derfor jeg tenker litt tilbake på eksen som nemlig aldri såra meg. Må legge til at jeg IKKE vil ha eksen tilbake, jeg var nemlig "utro" med noen andre gutter mens vi var sammen. Sendte meldinger og ringte dem o.l. Derfor skjønner jeg ikke dette..

Håper dere skjønner noe, dette ble mye rot.. :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du rett og slett savner en kjæreste, jeg - noe som er HELT normalt, særlig etter brudd. Det er også normalt å tenke tilbake på tidligere forhold og postive (og negative) sider ved tidligere kjærester.

Synes det høres litt merkelig ut at det å sende meldinger og ringe til andre gutter skal kvalifisere som utroskap (litt avhengig av innhold i meldinger og slikt da). ..... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...