Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Som overskriften sier så flørter samboeren til min bror med meg. Når hun er ute på byen og drikker alkohol sender hun meg meldinger om at jeg må komme dit hun er.. meldinger som dette: Hvor er du kjekken? Jeg er på xxxx kom hit da vel, venter på deg;) Hun har også sendt meg melding etter stengetid om jeg er hjemme, disse har jeg unnlatt å svare på. Hun har i tillegg en svært flørtende væremåte mot meg med blikk og smil. Vet ikke hvordan jeg skal tolke dette og om jeg burde si noe til min bror? Har ikke lyst å ødelegge noe mellom dem heller ved å sladre på hvordan hun er.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan si det til din bror, så får han avgjøre om han synes det er greit eller ikke..

Anonym poster: d4bbcbf64af6d1f9d86abf42c4a1834e

• Liker 1
Skrevet

Si det til broren din og vis han meldingene, så klart kommer han ikke til og godta at hun driver og flørter med deg.

• Liker 1
Skrevet

Broren din har rett til å vite det, tenk om hun flørter sånn med andre også som faktisk svarer på meldingene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok først tatt det opp med henne. Kanskje hun bare er sånn av natur?

Jeg treffer ofte på lillebroren til kjæresten min når jeg er ute, og da sender vi meldinger og jeg kan fint finne på å kalle ham kjekken - behandler ham akkurat som jeg ville behandlet min egen lillebror. Har også invitert ham på nach og slikt, men da for å spleise med venninnene mine, siden han er nysingel og slikt.

Han tar også ofte kontakt når han er ute, for jeg har en stor venninnegjeng med masse flotte jenter, og han syns det er litt stas å ta med kompisene bort til oss.

Anonym poster: c62bdc3d3dbb2c901d0005ceafb5522c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok først tatt det opp med henne. Kanskje hun bare er sånn av natur?

Jeg treffer ofte på lillebroren til kjæresten min når jeg er ute, og da sender vi meldinger og jeg kan fint finne på å kalle ham kjekken - behandler ham akkurat som jeg ville behandlet min egen lillebror. Har også invitert ham på nach og slikt, men da for å spleise med venninnene mine, siden han er nysingel og slikt.

Han tar også ofte kontakt når han er ute, for jeg har en stor venninnegjeng med masse flotte jenter, og han syns det er litt stas å ta med kompisene bort til oss.

Hvorfor kaller du ham kjekken? Det er litt rart..

Anonym poster: fef9c5364b914f03003ea29fdbb6b7eb

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Som overskriften sier så flørter samboeren til min bror med meg. Når hun er ute på byen og drikker alkohol sender hun meg meldinger om at jeg må komme dit hun er.. meldinger som dette: Hvor er du kjekken? Jeg er på xxxx kom hit da vel, venter på deg;) Hun har også sendt meg melding etter stengetid om jeg er hjemme, disse har jeg unnlatt å svare på. Hun har i tillegg en svært flørtende væremåte mot meg med blikk og smil. Vet ikke hvordan jeg skal tolke dette og om jeg burde si noe til min bror? Har ikke lyst å ødelegge noe mellom dem heller ved å sladre på hvordan hun er.

Den eneste du risikerer å ødelegge for ved å "sladre" til broren din er deg selv. Du kommer til å framstå som en komplett idiot.

Her er greia som gjelder for 99,9% av befolkningen:

Svogere/svigerinner er tabu. Helt uaktuelt som (sex)partner. Nettopp derfor kan man tillate seg å flørte, gi komlimenter, være kjælen og klengete. Vi snakker nok ikke helt søskenforhold, men nesten.

Og skulle dama være så psyko at hun hører til den siste 0,1%, så får vi håpe at du ikke også gjør det. Først da går det skikkelig galt...

Gjest LineaAlba
Skrevet

Kan du ikke bare spørre henne rett ut om hun flørter med deg? Da blir det sikkert slutt på det. Det er sikkert uansett lurest å ta det opp med henne fremfor å si det til broren din. Bedre å la henne få en mulighet til å rette opp i det selv, enn å skape splid mellom dem og evt. mellom deg og broren din, tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kaller du ham kjekken? Det er litt rart..

Anonym poster: fef9c5364b914f03003ea29fdbb6b7eb

Han er noen år yngre enn oss, og jeg har kjent ham siden han var tenåring. Så det har bare blitt sånn. Som sagt, vi har storesøster/lillebror forhold, og jeg finner fint på å kalle den 18år gamle lillebroren min for kjekken også. Skal jeg utdype enda mer? =)

Poenget er hvertfall at hvis han på noe som helst tidspunkt hadde oppfattet det som flørt/sjekking så hadde jeg satt pris på at han tok det opp med meg direkte, og ikke med samboeren min.

Gjest Skeptisk
Skrevet

Hun flørter med deg. Si i fra til bror, du er neppe den eneste hun flørter med, men muligens den eneste som ikke takker ja til invitasjonene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...