Gå til innhold

Har du en spesiell venn du kan dele ALT med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier det meste.

Selv har jeg en slik venn, vi er begge single og 28 år gamle, og prater om alt mellom himmel og jord.

Han har fortalt meg masse informasjon som bare jeg vet. I det siste så har vi begynnt og dele masse juicy informasjon........

Anonym poster: e343020b7418b0c21cc1903b2e450a96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som dere er på vei bort ifra det jeg definerer som "venn" egentlig..

• Liker 4
Skrevet

Ja, jeg deler alt mulig med min samboer. Han er jo ikke bare en samboer og kjæreste, han er en venn også! Deler mye med en god venninne, men ikke alt.

Skrevet

Ja har to kamerater jeg kan prate om alt med. Og det er ikke noen seksuelle vibber mellom oss. Har kjent de i mange år og hvis vi skulle forsøkt å ha sex ville det nærmest føltes som en form for incest.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, men ikke en mannlig venn. En venninne som jeg har kjent halve livet. Ville ikke hatt et så fortrolig vennskap med en mann, nei.

Skrevet

Har ei veldig god venninne som jeg kan dele alt med. Vi møttes for ca 8 år siden, og det sa skikkelig klikk! Vi er utrolig like i tankegang og væremåte.

Dessuten deler jeg det meste med mannen min, han er min aller, aller beste venn.

Er og veldig fortrolig med mormoren min, vi har et spesielt nært forhold, og har hatt det helt siden hun tok i mot meg da jeg ble født. Kan snakke sammen på timesvis, og ingenting er tabu å snakke om. Hun er snart 90 år, er så glad jeg har henne:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har to venninner som jeg kan dele alt med, hun ene er ei som jeg har kjent siden vi var babyer, hun andre har jeg kjent i fire år. Utenom de to kan jeg også dele alt med kjæresten min.

Skrevet

ja det har jeg, heldighvis.

Skrevet

Jeg er gjift med min beste venn, og har i tilegg en veldig god veninne som jeg har kjent halve livet. Kan dele alle livets sorger og gleder med disse to, ingenting er for dumt eller kleint :)

Gjest LadySizz
Skrevet

Dette var et godt spm,for begynte virkelig å tenke på det,og fant ut at det har jeg faktisk ikke.

Har tre gode venninner,som jeg anser som veldig nærme og viktige i mitt liv,og ett par kompisser som jeg har mye kontakt med.. Men det er ingen av disse jeg deler ALT med.. Men når jeg tenker meg om har jeg egentlig ikke behov for å dele alt med noen heller.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ei bestevenninne gjennom barne-ungdom- og videregående skole som jeg kunne dele alt med.

Dessverre har vi vokst litt fra hverandre nå i senere tid, er bosatt langt unna hverandre og kontakten er ikke det den engang var. Så nå er vi vel egentlig "degradert" til å være vanlig bekjente rundt hverandre.

Fant enda ei slik ei gjennom universitetet, og vi hadde det kjempefint i ca 2 år, før hun flyttet. Nå er vi også bare blitt "venner" igjen, uten den tilliten, nærheten og alt som engang var.

Håper å kunne finne noe sånt igjen, både i fremtidige venninner, og i en fremtidig mann.

Eksen min var dessverre bare en kjæreste for meg, ikke en bestevenn.

Så krysser fingrene for fremtiden ;) Et slikt vennskap er gull verdt !

Anonym poster: f6233b5a46c0a1a8b2d1556a5a3998ac

Skrevet

Min mann er min beste venn :wub:

• Liker 1
Gjest loren
Skrevet

Jeg har en kamerat jeg kan dele alt med, ingenting er flaut, kleint, eller vanskelig å snakke om med han.

Har ikke kjent han lenger enn 3 år, men det sa vel bare "klikk" mellom oss kommunikasjonsmessig.

Skrevet

Har kjæresten, ei venninne jeg anser som en søster og en kompis jeg anser som en bror (nei vi er ikke i slekt). I tillegg har jeg mamma, pappa og min kjære storebro. Disse kan jeg dele ALT med.

Skrevet

Når jeg tenker over det, så kan jeg faktisk dele alt med min kjæreste. Har det ikke slik med noen i familien, og heller ikke med noen venner - mye, men ikke alt. Er egentlig en veldig fin følelse å ha en slik person i livet sitt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tvillingsøstra mi. Hun deler jeg ALT med.

Anonym poster: 7fdc8aa785c12f58c2cc49efe778c886

Skrevet

Ja, jeg har flere.

Gjest fjellhamster
Skrevet

Jeg kan dele alt med samboern, med det resultatet at han nok får mye teit info om meg han nok ikke hadde trengt :rodmer:

Skrevet

Juicy informasjon om hvem? Om andre? I så fall deler jeg ikke alt med noen.

Men jeg har en samboer og venner som vet det meste om meg.

Skrevet

Min mann og min bestevenninne.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...