Gå til innhold

Undertøy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal dere ha under kjolen? Da tenker jeg spesielt på overdel.

Jeg har endelig funnet meg kjole, en stroppeløs blondesak fra agape. Jeg har aldri brukt korsett før, men har egentlig lyst til å prøve. Blir det for mye? Kjolen støtta bra egentlig uten. Jeg har små bryster, A-cup.

Anonym poster: 877353faf7c610374cb60a689bc0c3a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger du noe da ? jeg har D/E-cup men skal ikke ha noe under kjolen, for "ting" sitter superfint uten :)

Skrevet

trenger du noe da ? jeg har D/E-cup men skal ikke ha noe under kjolen, for "ting" sitter superfint uten :)

Har D-cup og har ikke planer om noe under da kjolen holder ting godt på plass. Har bestilt noen sånne greier til å ha under da som visstnok skal funke bra, så jeg får teste dem kanskje.... :-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte stroppeløs BH fra wonderbra, det fungerte utmerket. Men jeg har E-cup da, tror ikke jeg hadde giddet hvis jeg var en A egentlig...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg er B-cup, og kommer ikke til å ha noe oventil! annet enn en slik brystvorte-lapp som jeg bruker under sommer-topper osv istedenfor bh, men det er mest fordi jeg har veldig ømfintlige brystvorter..

Anonym poster: 13b99a089473f77c9e6625378eef4f7d

Skrevet

hm, jeg har kjøpt hudfarget truse med helt glatt silke foran, og blonder bak. litt engstelig for at det skal syns gjennom kjolen, for den er faktisk øøørlite grann gjennomsiktig dersom lyset skinner gjennom kjolen ... kan være smart å teste ut kanskje ... ?

AnonymBruker
Skrevet

hm, jeg har kjøpt hudfarget truse med helt glatt silke foran, og blonder bak. litt engstelig for at det skal syns gjennom kjolen, for den er faktisk øøørlite grann gjennomsiktig dersom lyset skinner gjennom kjolen ... kan være smart å teste ut kanskje ... ?

Sikkert lurt og teste, men som regel synes hudfarget undertøy mye mindre enn hvitt som man kanskje ville trodd. 😊 jeg tror kjolen må være veldig gjennomsiktig for at undertøyet skal synes. :-)

Anonym poster: b61e88a1d7673490693b6d72861a56e0

• Liker 1
Skrevet

Åh, jeg så et sitat av en anonym bruker og tenkte automatisk Hva skal jeg få kjeft for nå .. og så kom jeg hit og fikk både tips og smilefjes, tusen tusen takk :)

Dystre spådommer gjort til skamme, en fin start på helgen :)

Tusen takk for tips ja, tror jeg skal ikle meg herligheten og få en venninne til å beundre rompa mi ute i solen ... har iiiikke lyst til å være undertøyflasher på tur opp til alteret, og jeg vil helst unngå underskjørt.

Andre som har undertøyserfaringer .. ? :)

Skrevet

Jeg brukte en hudfarget stroppeløs BH og er en C-cup. Tror korsett kan være litt ubehagelig å gå med en hel dag, hvertfall når man ikke er vant til det. Korsetter med plastspiler kan faktisk miste formen da kroppsvarmen varmer opp plasten og den bøyer seg.

Skrevet

plastspilebøying er min erfaring også, hvis man ikke kjøper skikkelige, ordentlige korsetter. mitt tips er at du prøver uten noe som helst under, det blir sikkert penest :

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg kjøpte stroppeløs BH fra wonderbra, det fungerte utmerket. Men jeg har E-cup da, tror ikke jeg hadde giddet hvis jeg var en A egentlig...

Kan jeg spørre hvor du kjøpte denne fra? Høres ut som noe jeg kanskje kunne gå for :jepp:

Skrevet

Jeg har ikke andre tips enn at det er lurt å ha noe behagelig og holdbart under brudekjolen så kan man heller skifte til finere undertøy når man kommer på hotellet på natten.

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du kjøpte denne fra? Høres ut som noe jeg kanskje kunne gå for :jepp:

Kjøpte den på Steen og Strøm, men det er også fullt mulig å kjøpe på nett. Prøv f.eks. www.figleaves.co.uk. Den sitter som et SKUDD (og den er faktisk laget for å være stroppeløs, den har ikke avtagbare stropper).

Gjest Adriane
Skrevet

Tusen takk for tipset! Var inne på figleaves og tittet, og det er ikke umulig det blir en bestilling derfra. Syns bare de så så merkelige ut på de stroppeløse BH'ene, men det må kanskje være sånn for at det skal støtte skikkelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...