AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Betalte mitt første avdrag forrige måned. Men nå tenkte jeg å dele opp betalingen frem til mai. Har ringt kundeservice, men fikk et veldig dårlig svar så jeg håper noen her kan vare meg. Kan jeg eksempelvis betale inn 1000kr denne måneden og 500kr neste, så resten av beløpet i mai? Eller må jeg dele opp akkurat slik at det blir nøyaktig hver mnd? Anonym poster: e520a0ede6bdbd9424dbf4fb7f7dc08f
våren14 Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Det jeg gjør for å slippe å gnåle med Lånekassa: Har sparekonto (høyrentekonto, sparesmart.no) hvor antall uttak fra konto er ubegrenset. Der setter jeg inn 1/3 av kvartalsbeløpet hver måned, så overfører jeg til regningskonto hver 3. måned når regningen kommer. Sånn har jeg selv delt opp betalingen uten at det blir noe tull. Du kan jo vurdere noe liknende? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Betalte mitt første avdrag forrige måned. Men nå tenkte jeg å dele opp betalingen frem til mai. Har ringt kundeservice, men fikk et veldig dårlig svar så jeg håper noen her kan vare meg. Kan jeg eksempelvis betale inn 1000kr denne måneden og 500kr neste, så resten av beløpet i mai? Eller må jeg dele opp akkurat slik at det blir nøyaktig hver mnd? Anonym poster: e520a0ede6bdbd9424dbf4fb7f7dc08f Du kan betale akkurat som du vil, så lenge hele terminbeløpet er betalt ved forfall. Hvis du vil dele det jevnt, sånn at du betaler akkurat en tredjedel av terminbeløpet ditt hver måned, eller du kan gjøre som du sier, og betale ulikt hver måned. På Dine sider, på www.lanekassen.no, har du en funksjon som heter Din regning. Der kan du se hvor mye som gjenstår å betale til det aktuelle forfallet. Hvis du den 3. mai lurer på hvor mye som gjenstår å betale til forfallet 15. mai, kan du altså gå inn der og få svaret. Anonym poster: d628ff45197d4c9bb8d39e64ff016f7c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Bare å dele opp og betale inn summer underveis som passer deg. Så lenge totaltsummen er betalt innen forfall står du fritt til å betale inn slik det passer deg. Anonym poster: 5a3025d1b1d36daf01a4495322927e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå