AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Hva er er det første dere tenker når dere hører om ei jente i midten av 20 årene som er sammen med en mann i midten av 40 årene? Hun har barn fra før, han har ikke.. Har dere veldig mye fordommer? Anonym poster: d1394a0434548ce79612bd4c3d103ef8
Ferny Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Nei. Og om jenten har barn fra før av så regner jeg med at hun er blitt "fort voksen" selv, og kanskje har godt av å være sammen med en moden mann som ønsker familie.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2013 #4 Skrevet 11. mars 2013 Hva er er det første dere tenker når dere hører om ei jente i midten av 20 årene som er sammen med en mann i midten av 40 årene? Hun har barn fra før, han har ikke.. Har dere veldig mye fordommer? Anonym poster: d1394a0434548ce79612bd4c3d103ef8 Sannsynligheten taler for at hun i et slikt tilfelle er blitt offer for en gammel gris som ved hjelp av penger eller tilsvarende ytelser holder henne fanget og at hun blir misbrukt slik prostituerte blir misbrukt av horekundene. Muligens ville hun kunne vinne fram i en rettsak dersom hun anmeldte ham for horekunderi. Slike forhold burde det vært forbud mot, max tillatt aldersforskjell burde være 5-10 år.
Gjest winston Skrevet 11. mars 2013 #5 Skrevet 11. mars 2013 Sannsynligheten taler for at hun i et slikt tilfelle er blitt offer for en gammel gris som ved hjelp av penger eller tilsvarende ytelser holder henne fanget og at hun blir misbrukt slik prostituerte blir misbrukt av horekundene. Muligens ville hun kunne vinne fram i en rettsak dersom hun anmeldte ham for horekunderi. Slike forhold burde det vært forbud mot, max tillatt aldersforskjell burde være 5-10 år. Hahaha. Klart det.
Gjest Solsmil Skrevet 11. mars 2013 #6 Skrevet 11. mars 2013 Ser ingenting galt i det. Det viktigste er at de har det bra sammen
estrella Skrevet 11. mars 2013 #7 Skrevet 11. mars 2013 Ikke mitt problem . Folk får gjøre som de vil. Hadde det vært min søster f.eks eller venninne hadde jeg nok vært skeptisk til jeg fikk møte vedkommende. Men sånn generelt så bryr jeg meg ikke så mye om det..det er noe annet, som i en annen tråd, hvor fyren var nesten 50 år og jenta ble 18 år. Da tenker jeg mitt (for å være ærlig).
skreppamedleppa Skrevet 11. mars 2013 #8 Skrevet 11. mars 2013 Jeg skal selv i bryllup til et godt vennepar med denne aldersforskjellen om et par måneder, jeg har aldri tenkt over aldersspennet de to imellom og skjønner ikke hvorfor jeg skulle gjøre det heller. Det første jeg tenkte på når venninna mi sprudlet over av lykke for hun hadde funnet kjærligheten var at jeg håpte de hadde det så bra som hun gav inntrykk av, men det tenker jeg om de fleste rundt meg som har funnet kjærligheten. Om alderen går oppover, nedover eller til siden så har jeg ikke noen fordommer mot aldersforskjeller så lenge de to involverte har det godt ilag og har funnet sammen. Men om man er redd for fordommer, for andres tanker og andres bur angående forhold og tenker mer på hva andre mener og derfor ikke tør å gå hånd i hånd ute så er det ikke et sjakktrekk å innlede et forhold, du bør kunne stå for et forhold med en uavhengig av andres fordommer og bur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå