lille-lure Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Det er ryddedag og det ser værre ut enn værst! Hvem vil være med å rydde? 1
Anjah Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Jeg har også rydde- og vaskedag. Og istedet sitter jeg her på KG! Vi lager en liste Jeg skal: * Skifte sengetøy. Både på rommet til sønnen og vårt eget * Vaske 60 graders tøy * Støvsuge * Vaske gulvet * Tørke støv * Vanne plantene * Sortere mail i innboxen * Sortere regninger og sette i perm * Lage pannekaker til middag Hvordan ser din liste ut?
lille-lure Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2013 tømme oppvasken vaske kjøkkenbenk støvsuge og vaske to etasjer rydde bad støvsuge soverom skifte sengetøy vaske mest mulig 60 vask ( ca 3-4 omganger) hente ungen i bhg handle og lage middag
lille-lure Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2013 jeg skal gjøre de 3 øverste innen kl 13 håper jeg? 1
Anjah Skrevet 11. mars 2013 #5 Skrevet 11. mars 2013 Flink du er. Jeg må også vakse tøy i flere omganger. Også ser jeg at jeg har glemt litt. Jeg har jo allerede ryddet og vakset på kjøkkenet. Men må nesten * vaske doen * pusse speil * bestille litt tøy på nettet. (Til mini) Og jeg er ferdig med å bytte på guttens seng. Og dratt av sengetøyet på voksenrommet 1
Anjah Skrevet 11. mars 2013 #6 Skrevet 11. mars 2013 Ferdig med: * bytte sengene * satt på første runde med klesvask * vannet planter * renset kaffetrakteren * bygd togbane med kiden * vaske doen * pusset speil Hu hei hvor det går! :D 1
Gjest Corex Skrevet 11. mars 2013 #7 Skrevet 11. mars 2013 Slenger meg på, dette har jeg gjort: Vasket to maskiner med håndklær/sengetøy Ryddet kjøkkenet + tatt ut og inn av oppvaskmaskin Støvsuget 1 etasje Vasket bad 1 etasje Da er det igjen å vaske + støvsuge 2 etasje 1
lille-lure Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2013 ble sittende her, men: Tømt oppvaskmaskinen en gang, satt på ny vask i vaskemaskinen, skal sette på ny vask nå igjen, tatt av sengene og skal legge på nytt nå 1
Anjah Skrevet 11. mars 2013 #9 Skrevet 11. mars 2013 Ferdig med støvtørking og husvask! Yess! Så nå har barnet fått lunsj, og er klar for formiddagslur. Da kan jeg drikke en kopp kaffe og begynne med papirsorteringen 1
lille-lure Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #10 Skrevet 11. mars 2013 hittil har jeg kjørt to vask i maskinen, 3 runder i oppvaskm. støvsugd, og skal spise litt nå ikke vært super rask, MEN har prøvd noen skjoler som har vært litt trange, og JAMMEN har ikke mat og trening gjort underverker Så det ga mersmak og energi. Rydding og vasking fortsetter etter lunsj. har frem til 16.15 i dag 1
Gjest Corex Skrevet 11. mars 2013 #11 Skrevet 11. mars 2013 Sovnet på sofaen jeg Men nå er jeg oppe igjen og skal fullføre 1
Gjest Corex Skrevet 11. mars 2013 #12 Skrevet 11. mars 2013 Da har jeg vasket og støvsuge 2 etasje også! :D ferdig! 1
Rumle Skrevet 11. mars 2013 #14 Skrevet 11. mars 2013 (endret) Åhh nå fikk jeg nesten lyst til å rydde etter å ha lest denne fine tråden! Endret 11. mars 2013 av Rumle 1
Anjah Skrevet 12. mars 2013 #15 Skrevet 12. mars 2013 Følte jeg fikk gjort masse i går, jeg! Rakk alt, bortsett fra papirsorteringen Jeg ble veldig distrahert av KG og andre "surrerier" sammen med den kaffekoppen! High five til alle flinke husholdersker!
Avalon Skrevet 13. mars 2013 #16 Skrevet 13. mars 2013 Sliter med ryddingen her også. Lite lyst og lite energi. For et par dager siden fikk jeg alt inn i oppvaskmaskinen. Vasket komfyren, også inni!!!!!!! Idag har jeg: Støvsugt kjøkkenet fått av de verste flekkene på gulvet, skal finvaske det en gang til. Ryddet kjøkkenbordet. Vasket en av sengene til kattene, samt et katteteppe. Vasket 4 av 6 stolputer til kjøkkenstolene. Ryddet ut av kjøleskap og fryser. såååå mye mer gjennstår... 1
Alina X Skrevet 14. mars 2013 #17 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har hittil: -vasket klær -kasta søppel -bakt brød og nå sitter jeg her, har fridag idag og har store planer om å lage mat,bake,rydde og vaske men vi får se hva det blir til etterhvert..... vil ihvertfall gjøre følgende idag: -rydde klesskapet -rydde i matskapet -rydde i kjellerboden -henge opp et bilde -legge ut bilder fra ferien på facebook -betale 2 regninger -bake eplekake -lage no middag wish me luck! 1
Solbærsaft Skrevet 14. mars 2013 #18 Skrevet 14. mars 2013 Får bare melde om mine planer, så kanskje de faktisk blir gjort! Skal ut å shoppe med noen venninner straks, så når jeg kommer hjem blir det stor opprydning i klesskapet, mens jeg tar 2-3 maskiner med vask. Dagens mål får være å klare å komme helt nederst i skittentøyskurven, der hvor tingene som aldri blir vasket befinner seg. Tror jeg har et skjerf og et par votter nedi der fra to år tilbake, som jeg ikke har hatt lyst til å bruke, og derfor har jeg ikke giddet å vaske det heller
Silkepote Skrevet 14. mars 2013 #19 Skrevet 14. mars 2013 Åh, jeg har masse som må gjøres før jeg får helgebesøk av venner! Har spart opp alt til dagen før fordi jeg har en hund som røyter helt ekstremt for tiden.. Idag har jeg: Støvsuget over alt(allerede dotter med hundehår på gulvet) Vasket klær Tørket støv på stua Sortert papir Jeg skal: Vaske badet Vaske sofaene Tørke støv på kjøkken, gang og soverom Kaste papp og plast Vaske alle gulv Gjøre klar deig til sjokoladefondant Vaske kopper Jeg som er syk idag... Får vel bare hive meg rundt hvis jeg skal rekke alt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå