Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på Holmenkollen på lørdag med min søster og 2 døtre på 3,5 og 8 år. Hvilke billetter ville dere kjøpt? Sittetribune, ståtribune eller vrimleplassen? Første gang vi skal dit under langrenn/kombinert, hopp... Men har en datter som er kjempefan av langrenn... Så hva tenker dere som har vært der tidligere år. Noe vi må ta med oss? takk for tips! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal på Holmenkollen på lørdag med min søster og 2 døtre på 3,5 og 8 år. Hvilke billetter ville dere kjøpt? Sittetribune, ståtribune eller vrimleplassen? Første gang vi skal dit under langrenn/kombinert, hopp... Men har en datter som er kjempefan av langrenn... Så hva tenker dere som har vært der tidligere år. Noe vi må ta med oss? takk for tips! :-)

Jeg foretrekker ståtribunen. Da har du plass på oppløpssiden. Flott utsikt til storskjermen og ser dem og på vei inn fra gratishaugen. Som regel kan man sitte der og. Selv under VM hvor det var helt fult satt vi på ståtribunen.

Sittetribunen på det sterkeste advare mot. Da løperne kommer forbi i stor fart der ofte sittende i hockey. Så det er ingen god plass. I tillegg så mener jeg ganske bestemt at de ikke kan se storskjermen heller. Så da heller vrimleområdet enn sittetribunen. Men som sagt annbefaler ståtribunen sterkest. Er dattern din heldig kan det være hun kan få autografer og. Siden løperne går rett forbi publikum nedenfor tribunen etter at rennet er over. Vær dog klar over at det nok er mange som er ute i samme ærend.

Husk og at fra vrimleområdet i Kappelskogen er det ikke mulig å se selve stadion og oppløpet. Dette kan sees fra vrimleområdet på VM-Haugen men da på lang avstand. Uansett ståtribunen er best. Da står dere som sagt rett forran oppløpet.

Endret av Kjetil E
Skrevet

Tusen takk for tips! :-) Da bestiller jeg ståtribunen -ser absolutt ut som det beste alternativet, når det er mulighet for å sitte innimellom og kan følge med under løpet på skjerm. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...