Gå til innhold

Spotify offline-spilleliste sluttet å fungere :-(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er supergrønn når det kommer til tekniske dupeditter og spotify. Var storfornøyd da jeg klarte å lage en spilleliste jeg kunne spille i offline modus.

Jeg søkte etter sang, gikk på i-symbolet, 'add to', og så la den seg automatisk inn i mappen som heter starred dom har et stjerneikon. Videre valgte jeg at mappen skulle være tilgjengelig i offline-modus , også gikk jeg offline på spotifyen i settingsmenyen.

Uansett, så langt er alt bra. Dette fungerer i to dager til nå. Nå fikk jeg der for meg at jeg skulle gå online, å laste ned noen nye sanger. Plutselig skjedde det noe nå som gjør at det ikke fungerer og jeg aner ikke hva!

Når jeg nå ser inne på starred så er det kun to sanger som har grønn pil i offlinemodus. Pilene på de andre sangene er grå - og jeg får ikke til å få de grønne..

Er det noen som forstår hva jeg (?) har gjort for noe galt her? Jeg vil høre på musikk hehe :-/

Takk!!!

Anonym poster: b59162dd38be3071bb8ec4ccc113c661

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du betal-spotify? (Premium). Det er bare da du kan høre sanger i offlinemodus, men man har premiumprivilegier i 48 timer når man oppretter konto, mener jeg. Sikkert for å friste folk til å oppgradere ;)

Skrevet

Høres ut som du ikke har premium, nei. Men i tilfelle du har det: Når jeg hadde premium hadde jeg problemer med at de nedlasta spillelistene mine ikke alltid ville avspilles i offlinemodus. Det virka som jeg måtte laste dem ned på nytt av og til, eller at de måtte oppdatere seg. Kanskje du skal prøve å trykke på nedlastingsknappen for hele lista en gang til?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte å fikse problemet.. tilfeldigvis. Ikke at jeg aner hva som skjedde, men..

Uansett, jeg skrudde på online igjen, gikk tilbake på spillelisten, trykket på alle sangene som ikke ville spille i offline-modus (altså startet sangene) - en etter en ble pilene grønne, og det forble de også når jeg gikk av nettet. Vips så fungerte de i offline-modus igjen..

Tussen takk til dere to som tok dere tid til å forsøke å hjelpe meg!!

:-)

Anonym poster: b59162dd38be3071bb8ec4ccc113c661

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...