Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ærlig
Skrevet

Kresne folk som ikke vil ha noen og finner feil med alle, men alikevel klager: "Jeg har ingen kjæreste jeg, stakkars meg, ingen vil ha meg"

Slitsomt å høre på sånne mennesker brette ut om "sorgene sine". :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være kresen eller ikke kresen har vel lite med hvorvidt med er sammen med noen eller ikke å gjøre. I mine øyne er det slik at man forelsker seg, forelskelsen viser seg å være gjensidig og man blir sammen med en kjæreste.

Man blir ikke sammen med hvem som helst.

I hvert fall ikke jeg. :-?

Gjest Poirot
Skrevet

Skjønner godt hva du mener Ærlig. Har selv slike venninder, det eneste de ser etter er utseendet. Og så klager de i vei etterpå.

Gjest Gjesta
Skrevet

Syns også det er ganske slitsomt å måtte være "forståelsesfull" for sånt...

Har venninner/bekjente som har prøvd mange, mange partnere, men som fortsatt ikke har funnet den rette...enten fordi han ikke har store nok muskler, fordi han er for dårlig i senga, fordi han har en eller annen hobby som ikke er den "riktige", fordi han er for lite opptatt av shopping osv...Og i tillegg er det ofte de allerede opptatte guttene som er de mest attraktive...helt til de får dem på kroken. Da finner de plutselig ut at han ikke var så fin som de trodde likevel...

:roll:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg har blitt kresen med tia men det har ikke noe med utseende å gjøre. Jeg har bare vanskelig for å finne noen som jeg stoler nok på til å slippe de innpå meg.

Men det er vist nok en veldig vanlig reaksjon etter du har vært utsatt for en psykopat og tidligere har vært i to voldelige forhold!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg også er svært kresen, men det har ingenting med deres utseende å gjøre. :tunge1:

Jeg syns ganske enkelt at jeg fortjener det beste, og da venter jeg heller på den beste jeg kan få! :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...