AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Hei! I helgen var jeg hos frisøren for å stripe håret mitt. Jeg er naturlig mørk blond, og det var nærmere et år siden sist gang stripet håret. Tidligere har jeg vært veldig fornøyd med resultatet, fordi det har blitt naturlig og fint, men denne gangen ble det ikke like pent. Stripene er veldig lyse i forhold til håret mitt, og i tillegg er de plassert rundt 2 cm fra hårfestet, så det ser ut som jeg har ettervekst! Siden fargen var såpass lys, er det en stor og tydelig kontrast mellom mitt eget hår og stripene. Resultatet er rett og slett ikke sånn jeg hadde sett for meg, resultatet ser billig og litt "helbleket" ut. Burde jeg gå og klage? Er det noe frisøren kan gjøre for å rette opp i "skaden" eller få det til å se mer naturlig ut? Anonym poster: a6bf6a246806a6f23447f958dc5fc6c5
Manic Molly Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Du burde definitivt gå å klage. Det skal ikke se ut som du har ettervekst - det må de fikse! De kan også justere på fargen ved å legge inn noen mørkere striper.
Callisto83 Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Hvis frisøren f.eks benyttet seg foliestriper på håret ditt, så pleier det gjerne å bli en liten ettervekst har jeg lagt merke til. Grunnen er at resultatet gjerne blir flekkete hvis de pensler på med bleking helt ved roten når de skal brette sammen folien. Jeg tar slike striper med jevne mellomrom, og det blir faktisk finere og mer 'blendet inn' med min mørkeblonde hårfarge når det har gått noen uker. Og det varierer jo veldig hvor nøye enkelte frisører er. Men det er jo mulig du fikk hettestriper? Det går sikkert an å forhøre seg hos frisøren hvis du ikke er fornøyd
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #4 Skrevet 11. mars 2013 Hvis frisøren f.eks benyttet seg foliestriper på håret ditt, så pleier det gjerne å bli en liten ettervekst har jeg lagt merke til. Grunnen er at resultatet gjerne blir flekkete hvis de pensler på med bleking helt ved roten når de skal brette sammen folien. Jeg tar slike striper med jevne mellomrom, og det blir faktisk finere og mer 'blendet inn' med min mørkeblonde hårfarge når det har gått noen uker. Og det varierer jo veldig hvor nøye enkelte frisører er. Men det er jo mulig du fikk hettestriper? Det går sikkert an å forhøre seg hos frisøren hvis du ikke er fornøyd Hun brukte foliestriper. Men takk for svar, vurderer å gå tilbake for å klage Anonym poster: a6bf6a246806a6f23447f958dc5fc6c5
O'hara Skrevet 11. mars 2013 #5 Skrevet 11. mars 2013 Er du misfornøyd bør du gå tilbake til frisøren og gi de en sjanse til å rette opp. Det blir ikke bedre av at du sitter her og er misfornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå