Gå til innhold

Forventninger til bryllupsnatten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor krise er det hvis man bare sovner? Har/hadde dere store planer til "aktiviteter"?

Anonym poster: e31c1ad939337f8053120f314cf567af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel ann på hvilke forventninger dere har. Dersom dere begge er enige i at det ikke er krise om dere sovner, er det ikke et problem. Men dersom den ene har store forventinger er jo det litt kjedelig.

Se for deg at du har kledd deg i noe sexy. Og mens du gjør deg klar har mannen sovna...

Prat sammen om det.

Her satser vi begge på ei innholdsrik bryllupsnatt. Men om det blir slik.... Man har jo dagen der på også ;)

Anonym poster: cb769ba28a0a1f3957a0a9af22249105

Gjest lisha
Skrevet

vi har snakket om bryllupsnatten!

forloverne våre hadde visst planer om å lage et opplegg etter festen, men der sa vi fra om at det ville vi ikke! det er en lang dag med mange inntrykk og følelser - og etter festen så kommer vi til å være veldig slitne!

kommer til å legge opp til å ha sex, me om vi sovner på bryllupsnatten, er ikke det så farlig for oss! da kan vi ta det igjen når vi våkner ;) er ihvertfall på morgenen jeg har tenkt å stæsje meg skikkelig opp med lekkert undertøy og det hele - og gi morgengaven ;)

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg ser for meg at vi begge kommer til å være slitne og trøtte når vi en eller annen gang utpå natten finner veien til suiten vår. Er vi da så slitne at vi bare sovner, er det ingen krise for noen av oss ;) Man har morgenen etter, man har natten etter, man har bryllupsreisen, og man har forhåpentligvis mange anledninger senere. Jeg tror vi begge vil ha mer utbytte av det om vi har god tid, er uthvilte og opplagte, fremfor å "presse frem" noe på natta bare fordi det er bryllupsnatt :) Vår første gang som mann og kone skal ikke være et 10 minutters halvengasjert pliktligg :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde absolutt ingen forventinger til bryllupsnatten.

Vi bodde på hotell, tok oss et bad hver, pratet litt og sovnet.. Våknet opp til frokost og avslapning, før vi dro tilbake til festlokalet hvor vi samlet alle til lunsj/rester:)

Nå skal det sies at vi hadde bodd ilag ca 6 år før vi giftet oss:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi legger nok begge opp til å ha sex. Hadde tenkt å skifte til noe lekkert undertøy, men ser jo at det er mest realistisk at jeg ønsker å ta en dusj. Så kanskje vi kan dusje sammen, så får undertøyet vente til morgenen - som lisha sier. Den ideen likte jeg veldig godt!

Anonym poster: 85221d77488ab9e3ea2f724bdfb06f05

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått høre fra flere at bryllupsnatten er oppskrytt og at etter det kalaset vil du helst bare sove. Sånn ble det ikke for oss. Vi hadde kjøpt nye sexleketøy for anledningen og tok med oss en flaske champagne på sengekanten. Planen var å være romantiske og nyte champagne mens vi hadde koselig sex. Det endte med at vi hadde det som heretter er døpt "skitten champagne-sex". Vi drakk/slikket champagne av hverandres kropper og... Det var rett og slett champagne overalt. Vi sovnet tett omslynget og utmattede ved soloppgang, klissvåte av både det ene og det andre. Meeeeget vellykket bryllupsnatt, med andre ord. :D

Anonym poster: b112ba8671b4112f19db17e2ad8cbcef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...