Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet fram til at det kunne vært gøy å kombinere ferie med språkkurs, og lurer på om noen har erfaringer forslag til skoler/senter.

Tenker spesielt på Tyskland, Indonesia og Chile, men vil gjerne høre om andre land og språk også om noen sitter med gode erfaringer.

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i Berlin og Bordeaux. Du har et litt vagt førsteinnlegg. Jeg måtte faktisk lære tysk og var veldig motivert, men det ble også mye tid til å oppleve byen. 80 % av de jeg gikk med var der fordi foreldrene ville det (og betalte) eller via universitetene i sine hjemland (mange som får studiepoeng for sommerskoler), de festet mer enn de lærte språk. Jeg har allikevel en god erfaring fordi lærerne var talentfulle og ga ekstraoppgaver til de som ville det og holdt tempoet oppe.

Anonym poster: f2713ab96b1d61693b024fd5aa69c31a

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg var på spansk kurs i ferien i sosua på dominikanske reppublikk kjempe bra skole og opplegg.

Skrevet

Jeg har tatt spanskkurs i Spania (Màlaga) og i franskkurs i Frankrike (Cannes). Det var begge fine opplevelser, og jeg hadde nok fint gjort det igjen.

Det i Spania reiste jeg med via EF, noe som var et ok opplegg, men jeg vet det fins rimeligere alternativer. Neste gang tror jeg det blir Enforex! Sjekk det ut.

Skrevet

Var på tyskkurs i Berlin for mange år siden, i regi av Goethe-instituttet. Husker det som et veldig bra opplegg og flinke lærere. Eneste minuset var nok at vi var mange skandinavere.... (selv om de var flinke til å spre oss på forskjellige grupper).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...