Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille meg denne vesten fra Canada Goose over nettet. Litt usikker på størrelse. Noen som ha peiling? Tenker på s, men blir nok til at man må ha ullgenser under på vinter og høst. Så tror dere m er mere passende? Er jo en vest så skal være litt boblete og stor også på en måte :P

http://www.jacketonlinesale.com/index.php?main_page=popup_image&pID=242:c5bb0757e1508eb0d6068618564ae69a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt sikker på at du vil ha Canada Goose? Nå er det ikke rev som er pelsen, men fangstmetodene er de samme og det er veldig utbredd i disse landene. En helt vanlig fangstmetode. Og denne vidoen er fra en av jegerne selv, altså ingen propogande eller dyreverner goes nuts.

Føler meg litt som en fanatiker, men shit au, når man vet at pelsen på jakken er et direkte produkt av dyremishandling så er det synd å se folk som kanskje bryr seg om dyr kjøper disse jakkene i den tro at dyret kun ble avlivet på en human måte, men dyrevelferd er det siste disse jegerne tenker på når de setter opp slike. Og dette er ikke engang et skrekkeksempel.

Anonym poster: 5ab17f2788bfaca2537ace4cf7de5e03

AnonymBruker
Skrevet

Mente denne:

Skrevet

Fint det ikke er pels på vesten da ;)

• Liker 2
Skrevet

Det var ikke spm mitt, men ja jo takk som bryr.. Haha

Skrevet

Sjekk at den ikke er fake da. Navnet på nettsiden tilsier den er det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Den er nok dessverre falsk. En jakke som koster 6500 til vanlig koster 1500 på den siden... Varsellampene dine burde blinke og ule som bare søren!

Men hvis det ikke bryr deg så kan jeg bidra med at i Canda Goose Expedition Womens Parka måtte jeg ha en størrelse mindre enn jeg pleier.

Endret av sara-ellis
AnonymBruker
Skrevet

De ulike modellene varierer veldig i størrelsen, så ville prøvd i butikk først, dersom du har mulighet for det. Ellers, så stå det mål på størrelsene på canada gosse sin offisielle nettside, der står det også en full oversikt over alle godkjente forhandlere, slik at dersom du vil bestille på nett, så vet du hvor du får ekte vare.

http://www.canada-goose.com

Ang all den anti-pels propagandaen: dere som blir helt hysteriske, bruker dere skinnklær- og sko da? Tror ikke at kyr og annet fe som brukes i skinnproduksjon har hatt en fantastisk lykkelig oppvekst og human død, de heller. Pelsen fra coyoten som brukes til CG ville ellers blitt bare kastet, siden grunnen til at det jaktes på de er å holde bestanden nede, og når man først skal ha pels, så er det vel bedre å bruke en som kommer fra dyr som har levd i det frie før de ble drept, konta de som er avla opp i fangeskap, levd under forferdelige forhold og drept KUN for pelsen?

Anonym poster: 2847c471970758c1bb116368d3d4fd1f

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor i Canada så er halve prisen fra hjemme. Så det er mye billigere!! :)

Skrevet

Noen som har peiling på hvordan man bestiller over Canada goose sin nettside? Kommer bare på produktene, men ikke hvordan jeg handler?

Skrevet

Noen som har peiling på hvordan man bestiller over Canada goose sin nettside? Kommer bare på produktene, men ikke hvordan jeg handler?

De selger ikke gjennom sidene sine, men har en oversikt over autoriserte forhandlere :-)

AnonymBruker
Skrevet

De ulike modellene varierer veldig i størrelsen, så ville prøvd i butikk først, dersom du har mulighet for det. Ellers, så stå det mål på størrelsene på canada gosse sin offisielle nettside, der står det også en full oversikt over alle godkjente forhandlere, slik at dersom du vil bestille på nett, så vet du hvor du får ekte vare.

http://www.canada-goose.com

Ang all den anti-pels propagandaen: dere som blir helt hysteriske, bruker dere skinnklær- og sko da? Tror ikke at kyr og annet fe som brukes i skinnproduksjon har hatt en fantastisk lykkelig oppvekst og human død, de heller. Pelsen fra coyoten som brukes til CG ville ellers blitt bare kastet, siden grunnen til at det jaktes på de er å holde bestanden nede, og når man først skal ha pels, så er det vel bedre å bruke en som kommer fra dyr som har levd i det frie før de ble drept, konta de som er avla opp i fangeskap, levd under forferdelige forhold og drept KUN for pelsen

Hvor i all verden var jeg hysterisk? Det er blitt et temmelig trist og kynisk samfunn om man ikke kan reagere på dyremishandling uten å bli stemplet som ekstrem...

Jepp, spiser kjøtt også. Noe jeg ville tatt avstand fra om dyret knakk bein og sto i smerter og stress i opptil flere døgn i en fotsaks før den ble skutt. Men siden du er så glad i å sammenligne for å rettferdigjøre, ville du klart å vært vitne til at en hund gikk i en slik felle? Om prærieulven ble skutt uten å feller på forhånd så hadde jeg ikke sett på det som et problem. Det er nok en veldig god grunn for at de fellene er ulovlig i mange land,inkludert Norge.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ang all den anti-pels propagandaen: dere som blir helt hysteriske, bruker dere skinnklær- og sko da? Tror ikke at kyr og annet fe som brukes i skinnproduksjon har hatt en fantastisk lykkelig oppvekst og human død, de heller. Pelsen fra coyoten som brukes til CG ville ellers blitt bare kastet, siden grunnen til at det jaktes på de er å holde bestanden nede, og når man først skal ha pels, så er det vel bedre å bruke en som kommer fra dyr som har levd i det frie før de ble drept, konta de som er avla opp i fangeskap, levd under forferdelige forhold og drept KUN for pelsen?

Ikke uttal deg om ting du ikke skjønner et kvekk av.

Anonym poster: da20889f4b20ebec843599f7fc5af4f7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...