Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært prøvere i c 1 år nå og ingenting har skjedd, diskuterte dette med mannen min idag og han gikk rett inn på youtube og viste meg denne... han sa at jeg minnet han litt om henne... like desperat... jeg lo der og da, men nå syns jeg ikke at det er så himla morsomt lengre...

Anonym poster: 979abf054a3664627307d0e6fe76123b

Videoannonse
Annonse
Gjest roseduft
Skrevet

Huffda.. :(

Nei, men det er sårt og være prøver..særlig når du nermer deg ett år med forhåpninger som blir til nedturer.

Har dere vært til sjekk hos lege f.eks? Eller prøvd noe form for hjelpemidler?

Vi er nå i vår pp11, 2 kjemiske graviditeter.. men spira lar vente på seg gitt.. * oppgitt *

AnonymBruker
Skrevet

Huffda.. :(

Nei, men det er sårt og være prøver..særlig når du nermer deg ett år med forhåpninger som blir til nedturer.

Har dere vært til sjekk hos lege f.eks? Eller prøvd noe form for hjelpemidler?

Vi er nå i vår pp11, 2 kjemiske graviditeter.. men spira lar vente på seg gitt.. * oppgitt *

vet du, jeg er døds redd for å gå til GU. Jeg er redd for at hun sier " nei du nei, du kan ikke bli gravid for du har pcos eller ødelagte eggledere, du er steril fordi du har hatt uoppdaget klamydia", hva enn det kan være!

Jeg er døds redd.... jeg har mange ganger bestillt time, men avlyst... jeg er for redd for å få en kjip bekreftelse på noe jeg frykter...

Enda kjipere er det når min mann syns jeg begynner å bli ganske så desperat.

Gjest roseduft
Skrevet

vet du, jeg er døds redd for å gå til GU. Jeg er redd for at hun sier " nei du nei, du kan ikke bli gravid for du har pcos eller ødelagte eggledere, du er steril fordi du har hatt uoppdaget klamydia", hva enn det kan være!

Jeg er døds redd.... jeg har mange ganger bestillt time, men avlyst... jeg er for redd for å få en kjip bekreftelse på noe jeg frykter...

Enda kjipere er det når min mann syns jeg begynner å bli ganske så desperat.

Kanskje en tur til legen til uka vil være ett steg i riktig retning ? Ett steg mot en spire? :)

De er jo der for å hjelpe bla.a ufrivillig barnløse.. Og om i verstefall noe er galt, så får dere hjelp?

Istedet for å fortsette prøvingen i ett års tid til uten ønsket reslutat..? For så å finne utav at du trenger litt drahjelp bare?

Jeg skal selv manne meg opp å bestille time til legen denne uka, for full utrdening, for nå ønsker jeg at vi får hjelp..

Gjest jente8923
Skrevet

Æsj det var litt slemt gjort... Selv om jeg skjønner at menn noen ganger kanskje kan bli litt sprø av all babysnakken så føles det ikke godt når man ikke blir møtt med forståelse. Det er vondt å prøve så lenge fordi man føler seg sånn alene og man føler seg håpløs og lurer på hva som er galt med en..

Jeg ville prøvd å komme meg til GU hvis jeg var deg. Jeg skjønner at det er tøft. Selv gruet jeg meg veldig da jeg var til min første undersøkelse som 17-åring. Hadde mistanke om PCOS og var livredd for å få det bekreftet, men jeg fant ut at jeg heller ville vite så jeg kunne få hjelp den dagen jeg ønsket å få barn så jeg dro etter mye frem og tilbake. Angrer ikke på det i dag. Fikk hjelp etter kort tid ettersom legen allerede visste om hvordan ting lå an. Så skjønner det er tøft, men prøv. Ta med deg noen som forstår og som du kan lufte tankene til.

Lykke til videre med prøvingen! =) :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det kan være skummelt, men det kan jo hende at du har noe galt som veldig lett kan fikses, f.eks noen tabletter eller noe. Og kan du ikke få barn så er det vel bedre å få det bekreftet nå enn å fortsette å prøve og kaste bort tiden når det aldri blir et barn. Kanskje alt er i orden med deg og at det er mannen din som har noe galt med spermen sin, men som kanskje kan fikses.

Syns du skal dra til fastlegen og be om en utredning ;) Lykke til! :hug:

Anonym poster: 2712446daff2eaa396dbd05ea49a191a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...