Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 21 som så langt har vært veldig uheldig når det gjelder mannfolk. Jeg blir bare kjent med drittsekker, og jeg ender alltid opp såra, samme hva. Derfor har jeg tatt meg en lang pause fra mannfolk og forelskelse. For jeg må bare innrømme det; jeg hater å være forelsket. Man skal jo være lykkelig når man er forelsket. Men jeg er konstant kvalm, og jeg føler meg bokstavelig talt helt jævlig. Rett og slett fordi jeg veit at jeg kommer til å bli såra igjen. Akkurat som det alltid har vært.

Nå er jeg igjen forelsket. Det er over et år siden sist jeg kjente på sommerfuglene i magen. Også da gikk det rett vest. Og nå er jeg så redd. For jeg liker virkelig denne mannen. Han er langt ifra som de andre jeg har møtt tidligere. Tvert i mot, han er god tvers igjennom. Men jeg klarer ikke å nyte forelskelsen. Når vi henger sammen har jeg det helt topp, og vi klikker så utrolig bra. Men med en gang vi er fra hverandre blir jeg usikker. Maser jeg for mye? Er jeg for klengete? Hvorfor svarer han meg ikke? Bruker han meg bare? Ja, dere skjønner. Jeg prøver å unngå å skrive så mye til han når vi er fra hverandre, rett og slett fordi jeg har brent meg på å bli for masete og klengete før. Så nå lar jeg han savne meg litt også. Men jeg går konstant rundt med denne store, grusomme klumpen i magen og den forbanna usikkerheten. For jeg vil virkelig få det til denne gangen. Men jeg klarer ikke gå å føle meg så jævlig hver gang vi ikke er sammen.

Jeg veit mange kommer til å si at jeg må snakke med han, og det skal jeg også. Etter hvert. Men ting er ganske nytt, og jeg vil ikke skremme han bort. Så om noen har et par råd for å hjelpe meg opp å fram, åh, jeg hadde vært så takknemlig. Det er ingenting jeg heller vil enn å for en gangs skyld nyte denne forelskelsen! :bond:

På forhånd, takk!

Anonym poster: 6ce5d35d9e7addda856ebf8b6b169ee5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold det for deg selv så lenge som mulig.. Ingen vil være med en usikker person, selv om du har god grunn til det mtp fortiden.

Skrevet

Er forelskelsen gjensidig?

AnonymBruker
Skrevet

Er forelskelsen gjensidig?

Det er det jeg er usikker på. Klart, det virker jo sånn, men har liksom brent meg på den tidligere. Vi henger sammen ofte og oppfører oss som kjærester, kind off. Men jeg veit virkelig ikke...

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig ikke noen svar til deg, for jeg har hatt samme problemet med mannfolk som deg, og hater selv å være forelsket av den grunn! Heldigvis har jeg ikke lett for å bli forelska, tok meg fire år fra forrige forelskelse til jeg ble forelska i kjæresten min, og jeg er 23 år gammel. Skal sies at kjæresten min såra meg veldig ett år før vi ble sammen, og når vi først ble sammen hadde forelskelsen begynt å legge seg. Jeg håper det aldri blir slutt mellom oss, hovedsakelig fordi jeg elsker han, men også litt fordi jeg virkelig ikke har lyst til å bli forelska igjen.

Skulle gjerne ha gitt deg noen råd! Men jeg håper det ordner seg for deg til slutt:)

Anonym poster: 9d3ba8f8de3f4d0737179ffc58a1c179

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig ikke noen svar til deg, for jeg har hatt samme problemet med mannfolk som deg, og hater selv å være forelsket av den grunn! Heldigvis har jeg ikke lett for å bli forelska, tok meg fire år fra forrige forelskelse til jeg ble forelska i kjæresten min, og jeg er 23 år gammel. Skal sies at kjæresten min såra meg veldig ett år før vi ble sammen, og når vi først ble sammen hadde forelskelsen begynt å legge seg. Jeg håper det aldri blir slutt mellom oss, hovedsakelig fordi jeg elsker han, men også litt fordi jeg virkelig ikke har lyst til å bli forelska igjen.

Skulle gjerne ha gitt deg noen råd! Men jeg håper det ordner seg for deg til slutt:)

Anonym poster: 9d3ba8f8de3f4d0737179ffc58a1c179

Krysser fingrene for at dere forblir sammen! For det er virkelig ikke noen herlig følelse i det hele tatt, dette! Jeg er konstant kvalm, føler meg liten og ubrukelig. Når jeg er i et forhold, eller ting er "sikre", da blir det noe helt annet. Men det er nå i starten, når ting ikke er helt sikkert enda. Har han følelser for meg? Hva synes han om meg, eeegentlig? Æh, så mange spørsmål!

Jeg har bare lyst å gjøre alt jeg kan for at han skal like meg så godt som jeg liker han. Jeg har kjempelyst å invitere han hit i kveld, men er usikker på om det er så lurt? Skal jeg la han jakte litt, vente til han tar kontakt? Og hva om han ikke gjør det? Er det et klart tegn på at han ikke er interessert? Pokker, jeg er så dårlig til dette... Vær så snill, HJELP!!

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...