Gjest TS Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Kjæresten min som je bor med løy til meg om at han var til en kompis da han besøkte ei venninne, to ganger. Jeg fant det ut da en melding poppet opp som var synlig på skjermen, med spørsmål om han ville komme til henne. Han sa det var en kompis, jeg sjekket opp nr og det var en venninne, ei jeg visste han kjente fra før. Sene kvelder har de møttes, og han nekter for at de har gjort noe og det kan jeg tro på. Men vet ikke om jeg kan stole på han i fremtiden og er utrolig såret. Jeg har guttevenner han ikke har klaget på, som jeg er åpen om og vet at det hadde vært greit med venninna om han hadde vært mer åpen om henne. Han sier han løy for at jeg ikke skulle gjøre det slutt. Har så lyst til å være sammen med han videre, det har vart i tre år så langt. Men det gjør vondt å tenke på hvorfor han løy og hvorfor han prioriterte sene kvelder sammen med henne i skjul. Innspill?
Gjest TS Skrevet 11. mars 2013 #4 Skrevet 11. mars 2013 Han fortalte selv at de hadde møttes to ganger og begge gangene hadde han løyet for meg
Rubies_ Skrevet 11. mars 2013 #5 Skrevet 11. mars 2013 Det jeg tenker er at det må være utrolig kjipt å være i et forhold med en som lyver. Selv om at det i seg selv virker utrolig suspekt at han ligger over hos en venninne, og ikke kan fortelle deg det fordi han er redd du skal gjøre det slutt - hvorfor lå han over hos denne venninnen i utgangspunktet egentlig? Det er ikke noe som bare skjer av seg selv. Jeg hadde ikke hatt mye tiltro til denne personen. 3
Brimi Skrevet 11. mars 2013 #6 Skrevet 11. mars 2013 Synes ikke det er greit å skjule at man skal møte venner uansett kjønn. Men jeg kan skjønne at han juger om det om du flipper ut hver gang han skal møte noen. Betyr ikke at det er greit fordeom.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2013 #7 Skrevet 11. mars 2013 Kan bare si at det er utrolig kipt å være i et forhold med en så sjalu kjæreste at man faktisk må lyve når man skal besøke sinne kvinnelige venner. Det at du faktisk leser sms'ene hans og sjekker nr opp taler vel for seg om hvorfor han må lyve om noe som er helt uskyldig. Håper for din egen del du får kontroll på sjalusien din.. Bare så du vet så er det ikke greit å lese sms'er til typen, heller ikke dem som popper opp på sjermen. Skjerp deg!!!
petterm Skrevet 11. mars 2013 #8 Skrevet 11. mars 2013 Er en forskjell på aktivt å lese SMSer på telefonen og å tilfeldigvis se meldinger som spretter opp på skjermen. Syns ikke det er så veldig unaturlig å bli nysgjerrig på avsender hvis det dukker opp en melding der det virker som om noe ikke stemmer. 1
Gjest TS Skrevet 13. mars 2013 #9 Skrevet 13. mars 2013 Denne meldingen kom opp på bordet i forhåndsvisningen og jeg spurte hvem det var, som ville ha besøk. Det var umulig å overse. Han løy om dette nr. Jeg er utrolig såret, fordi jeg mener det må være en grunn for at han løy. Men jeg elsker ham. Jeg har blitt litt paranoid/mistenksom etter dette for å si det sånn. Hvordan takler man dette?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #10 Skrevet 13. mars 2013 Jeg hadde snokt glatt... Anonym poster: de75382c18e1a0d36e459bbaa5d8b3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå