Gå til innhold

Shopping i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen kan anbefale meg butikker som selger litt unike klær og sko. Liker moteriktige og feminine klær, men samtidig klær som ikke alle andre har :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv i gaten som heter Skostredet. I tillegg liker jeg godt Twisted og Tillsammans.

Anonym poster: c14a9b2d9acbc6ff5ce037cda016d652

Skrevet

Vincci :)

Skrevet

Jeg vil også ha tips om butikker=)

Twisted synes jeg ikke har så mye fint lenger=/

Og vincci har en del fint, men de ansatte er så blærete at jeg av prinsipp ikke handler der=p

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips :)

Lenge siden jeg har vært på pepper og twisted, men er ikke stilen der litt mer guttejente? Mulig jeg er helt på bærtur, men da jeg gikk på ungdomskolen pleide jeg å handle miss sixty, killah babe og sånt der :P synes huske at stilen var litt slik da.hehe.

Vincci har mye fint, men dyyrt :sur:

Skrevet

Og vincci har en del fint, men de ansatte er så blærete at jeg av prinsipp ikke handler der=p

Morsomt at du sier det. Kjenner godt en som jobber der :fnise:

Skrevet

Morsomt at du sier det. Kjenner godt en som jobber der :fnise:

Det gjør jeg også ;)

AnonymBruker
Skrevet

Oasis, retro...? :)

Anonym poster: 047a0352dada60924a1e0c23a256c35b

Skrevet

Enig! Dårlig kundeservice og liten kunnskap om produktene på Vincci.

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere egentlig om damene i det parfymeriet som ligger sammen med Cubus i Sundt-senteret? :P Jeg blir alltid oversett der jeg!

Anonym poster: a14a0958b81b72080f3eaad4212d5277

Skrevet

Enig! Dårlig kundeservice og liten kunnskap om produktene på Vincci.

Jepp, når jeg skal handle så dyre plagg som de har, så forventer jeg en viss standard på servicenivået. Men en kan vel ikke forvente mer når de ansetter fjortisser uten erfaring, som i tillegg høylydt diskuterer dårlig lønn foran kunder. Rema-ansatte har mer klasse enn som så...

• Liker 1
Skrevet

Hva synes dere egentlig om damene i det parfymeriet som ligger sammen med Cubus i Sundt-senteret? :P Jeg blir alltid oversett der jeg!

Hahah, don't get me started! Alle under 50år blir oversett der tror jeg... De skuler på oss "unge" som om vi skal stjele alt vi ser.

AnonymBruker
Skrevet

Ville egentlig tittet litt på alle senterne jeg, så får du med deg det meste :)

De har jo Sunt-bygget, Galleriet, Kløverhuset, Xibithion, Telegrafen og Bystasjonen.

Og når du går langs gaten mot Kløverhuset, så ligger det jo en del butikker i gata også :)

Det samme mellom Galleriet og Sunt, der ligger det en stor Vero-moda butikk med 3 etg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, også noen av damene på Cubus er litt spesielle. Husker engang jeg skulle kjøpe en olabukse, der det stod en diger lapp inni med at "CAREFUL" det kan smitte av osv.

Spurte da damen i kassen om hun visste hvor mye det dreide seg om, lurte på om jeg burde vaske buksa engang før jeg begynte å gå med den slik at den ikke skulle smitte av på hvit sofa, osv.

Hun tok det da med engang som at jeg ikke syntes buksa var noe bra, og skrek at "VI LEKER IKKE KLÆR PÅ CUBUS!!"

Neivel?? :P

AnonymBruker
Skrevet

Ville egentlig tittet litt på alle senterne jeg, så får du med deg det meste :)

De har jo Sunt-bygget, Galleriet, Kløverhuset, Xibithion, Telegrafen og Bystasjonen.

Og når du går langs gaten mot Kløverhuset, så ligger det jo en del butikker i gata også :)

Det samme mellom Galleriet og Sunt, der ligger det en stor Vero-moda butikk med 3 etg.

Nå tror jeg ts spør etter unike butikker som skiller seg litt ut. Vero Moda faller vel ikke helt inn under der. Det samme gjelder de typiske "kjøpesenterbutikkene". Retro og Oasis syns jeg var gode tips, de har ofte fine plagg hvis en følger litt med og titter innom når en går forbi;) Kan gjøre kupp der som ikke alle andre går med.

Anonym poster: 2bea07c48382f9b50e711a3a07f5948f

Skrevet

Jeg liker Vincci, Acne, Pepper (1 og 2?) og Retro :-)

AnonymBruker
Skrevet

Men har de ikke en del "spesielle" butikker inne på Kløverhuset? Har fått inntrykk av det iallfall..

Gjest Surrehodet
Skrevet

Om man setter Kondomeriet i klassen spesielle butikker så kan man si at det.

Ellers er det Skostredet og Tilsammans som kan skilte med mest spesielle klær om det er "den" type klær du ser etter.

Gjest Katee
Skrevet

Jeg har funnet noen skatter i en butikk i Kaigaten - Lagersjefens utsalg. Trodde det var nok en "gammel dame"-butikk, men ble positivt overrasket :)

Oasis på Telegrafen. Tror de har mid-season-salg nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...